ریوالدو:/ بارسلونا باید دمبله را مجازات کند


ریوالدو:/ بارسلونا باید دمبله را مجازات کند

ریوالدو، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا، از رفتار عثمان دمبله با داور که باعث شد این بازیکن رقابت حساس ال کلاسیکو را از دست دهد، انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل هفته عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، در دیدار این تیم مقابل سویا از زمین مسابقه اخراج شد. بعد از این دیدار متئو لاهوز، داور اسپانیایی بازی بین دو تیم بارسلونا و سویا، در گزارش خود درباره علت اخراج دمبله به توهین این بازیکن به خودش اشاره کرده بود؛ موضوعی که باعث شد دمبله دو جلسه از همراهی بارسلونا محروم شود و به جز دیدار بعدی بارسلونا مقابل ایبار، دیدار حساس ال کلاسیکو را نیز از دست بدهد. این اتفاق باعث شد که ریوالدو، ستاره سابق برزیلی بارسلونا، نسبت به رفتار دمبله انتقاداتی را وارد کند.

او در این رابطه گفت: "دمبله به دلیل رفتار بد با داور مسابقه با سویا اخراج شد. او بعد از این دیدار نیز ۲ جلسه محروم شد. شرایط نمی تواند این گونه ادامه پیدا کند. باشگاه بارسلونا باید با دمبله صحبت کند و این رفتار او را مورد بحث قرار دهد. به غیر از خودش، او حالا هم تیمی هایش را نیز به دردسر انداخته است. این یک موضوع بسیار مهم است که باشگاه با بازیکنانی از این قبیل که در طول مسابقه با داور بحث می‌کنند، برخورد کند.

ریوالدو:/ بارسلونا باید دمبله را مجازات کند


به نظر من دمبله باید مجازات شود تا از ادامه چنین رفتارهایی از سمت او در آینده جلوگیری شود. البته که این صحبت های من تنها مربوط به دمبله نمی شود و هر بازیکن دیگری نیز ممکن است دچار چنین اشتباهاتی شود. یک بازیکن حرفه‌ای باید باهوش باشد چرا که در غیر این صورت مربی و سایر هم تیمی هایش به دردسر خواهند افتاد."


با محرومیت دمبله حالا ارنستو والورده، باید یک گزینه را برای جانشینی او انتخاب کند. ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا، یکی از این گزینه ها است. او که در شش بازی گذشته بلوگرانو تنها در یک بازی در ترکیب اصلی بوده است، حالا امیدوار است که با محرومیت دمبله به ترکیب این تیم راه پیدا کند.


ریوالدو در این این بار نیز گفت: "با وجود این که راکیتیچ در فصل جدید کم تر از گذشته به کار گرفته شده است اما هنوز هم یکی از مهمترین بازیکنان بارسلونا محسوب می شود. وقتی شما در ترکیب اصلی حضور ندارید و تیم در عکس اکثر مسابقات پیروز می شود، تغییر بازیکنان نیز برای مربی دشوار شود و این تنها دلیلی است که راکیتیچ هم اکنون نیمکت‌نشین است. او هنوز بازیکن خوبی است و می‌تواند در آینده به بارسلونا کمک کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت