هیدتاکا میازاکی: ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne دست من نیست


هیدتاکا میازاکی: ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne دست من نیست

هیدتاکا میازاکی خالق سری Dark Souls در استودیو FromSoftware به تازگی در رابطه با احتمال ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne صحبت کرده است. استودیو فرام‌سافت‌ور در دهه گذشته چندین عنوان فوق‌العاده به یادماندنی را خلق کرده است. سری Dark Souls مسلماً معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین اثر آن‌هاست، بازی Sekiro: Shadows Die Twice که در سال میلادی جاری عرضه شد نیز...

هیدتاکا میازاکی خالق سری Dark Souls در استودیو FromSoftware به تازگی در رابطه با احتمال ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne صحبت کرده است.

استودیو فرام‌سافت‌ور در دهه گذشته چندین عنوان فوق‌العاده به یادماندنی را خلق کرده است. سری Dark Souls مسلماً معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین اثر آن‌هاست، بازی Sekiro: Shadows Die Twice که در سال میلادی جاری عرضه شد نیز با موفقیت بسیار خوبی روبه رو شد و در آخرین آمار و ارقام فروش کُلی آن اعلام شد که توانسته 3.8 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش کند.

این استودیو همچنین مشغول ساخت بازی Elden Ring، عنوان اکشن فانتزی نقش آفرینی است که به کمک جورج آر.آر.مارتین، نویسنده سری کتاب‌های Game of Thrones دنیای جهان بازی را خلق کرده‌‌اند. اگرچه این سوال پیش می‌آید که چرا به دنبال ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne یا هرگونه عنوان جدیدی مرتبط به فضای این انحصاری زیبا کنسول پلی‌استیشن 4 نیستند که در سال 2015 عرضه شد؟

در مصاحبه جدیدی که میازاکی با GameSpot Brazil داشته، جواب واضحی به این سوال داده که “ساخته شدن یا نشدن Bloodborne 2 متاسفانه دست من نیست.” سپس در ادامه این سایت سوال دیگری از میازاکی پرسید که اگر می‌توانست چه چیزی را در مورد قسمت اول تغییر می‌داد و او جواب داد:

سعی می‌کنم پس از عرضه شدن جهانی یک بازی، زیاد به المان‌هایی که می‌توانستم در آن‌ها بهتر کار کنم و بازی را بهبود ببخشم، فکر نکنم. ولی در مورد بازی Bloodborne بر روی Chalice Dungeons و Blood Gems کار می‌کردم و دوست داشتم که کمی جزئیات بیشتری داشتند و کامل‌تر کار می‌شدند. احتمال اضافه شدن جزئیات بیشتر به آن‌ها را اکنون می‌بینیم و متوجه می‌شوم.

البته در انتها شاید جای تعجبی نداشته باشد که میازاکی اعلام کرد تصمیم ساخت قسمت دوم بازی بر عهده او نیست. چرا که می‌دانیم سونی مالک IP است و به همین خاطر پس از گذشت چهار سال همچنان در انحصاری کنسول PS4 مانده و همچون سری دارک سولز برای رایانه‌های شخصی پورت نشده است. شاید استودیو FromSoftware قصد دارد ادامه آن را برای کنسول پلی‌استیشن 5 بسازد؟ باید منتظر ماند و دید.

هیدتاکا میازاکی: ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne دست من نیستهیدتاکا میازاکی: ساخت قسمت دوم بازی Bloodborne دست من نیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی