یوبی‌سافت ساخت سریال‌های انیمیشنی از چندین سری بازی خود را آغاز کرد


یوبی‌سافت ساخت سریال‌های انیمیشنی از چندین سری بازی خود را آغاز کرد

یوبی‌سافت در خبری اعلام کرد که اقتباس‌های تلویزیونی از سری Watch Dogs و Far Cry به همراه چندین سری بازی دیگر متعلق به این شرکت در راه است.یوبی‌سافت را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازیسازی در جهان دانست که خالق برخی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی همچون سری Assassin’s Creed هستند که همواره در جداول فروش سالیانه جای دارند. به‌ همین خاطر تعجبی...

یوبی‌سافت در خبری اعلام کرد که اقتباس‌های تلویزیونی از سری Watch Dogs و Far Cry به همراه چندین سری بازی دیگر متعلق به این شرکت در راه است.یوبی‌سافت را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازیسازی در جهان دانست که خالق برخی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی همچون سری Assassin’s Creed هستند که همواره در جداول فروش سالیانه جای دارند. به‌ همین خاطر تعجبی ندارد که آن‌ها تصمیم بگیرند در دیگر مدیوم‌ها سرک بکشند و قصد سرمایه گذاری داشته باشند. تصمیمی که آن‌ها امروز در بیانیه‌ای اعلام کردند با داشتن برنامه‌ای جاه‌طلبانه، گرفته شده است.

این شرکت در بیانیه منتشر شده برای خبرگزاری‌ها، به طور رسمی اعلام کرد که قصد ساخت سریال‌های تلویزیونی انیمیشنی از چندین سری بازی شناخته شده خود دارد. ظاهراً این تصمیم پس از موفقیت اقتباس انیمیشنی از Rabbids در کشور فرانسه گرفته شده است. جالب است اقتباس‌هایی که تاکنون معرفی شدند، آنچه انتظار دارید نیستند.

یکی از آن‌ها کارتونی بر گرفته از سری Watch Dogs است که مخاطب اصلی آن خردسالان است و شخصیت کودکی را دنبال می‌کند که به دنبال حل کردن رمز و رازهای سایبری است. سری Far Cry نیز صاحب اقتباس تلویزیونی می‌شود که مخاطبین بزرگسال را نشانه گرفته است اما داستان خود را نه از سری داستان‌های اصلی بلکه از کامیک‌بوک اسپین‌آف Blood Dragon گرفته است. کانسپت آرت‌های منتشر شده از هر دو سریال را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

اگرچه تنها جزئیات این دو اقتباس در بیانیه رسمی داده شد، یوبی‌سافت اعلام کرد که سریال‌های بیشتری در راه است که یکی از آ‌ن‌ها برنامه اوریجینالی تحت عنوان Hungry Sharks خواهد بود. اینکه سریال‌های انیمیشنی این شرکت برای مخاطبین جهانی ساخته خواهد شد یا آنکه تنها مختص کشورهای اروپایی خواهد بود، هنوز مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید دیگر چه سری بازی‌هایی دارای اقتباس تلویزیونی می‌شوند.

یوبی‌سافت ساخت سریال‌های انیمیشنی از چندین سری بازی خود را آغاز کردیوبی‌سافت ساخت سریال‌های انیمیشنی از چندین سری بازی خود را آغاز کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج