مکس ورشتپن: اهمیتی نمی‌دهم همتیمی فصل آینده‌ام چه کسی باشد


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن، راننده ردبول پیش از گرندپری ژاپن گفته که اهمیتی نمی‌دهد که هم تیمی فصل آینده‌اش چه کسی است و تنها می‌خواهد که این فرد او را مجبور کند سریع تر رانندگی کند و به او کمک کند که رقبا را درهم بشکند. ردبول هنوز در مورد هم تیمی فصل 2020 مکس ورشتپن تصمیم نگرفته است و اکثر افکار بر این عقیده‌اند که چهره جدید تایلندی گاراژ ردبول...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن، راننده ردبول پیش از گرندپری ژاپن گفته که اهمیتی نمی‌دهد که هم تیمی فصل آینده‌اش چه کسی است و تنها می‌خواهد که این فرد او را مجبور کند سریع تر رانندگی کند و به او کمک کند که رقبا را درهم بشکند.

ردبول هنوز در مورد هم تیمی فصل 2020 مکس ورشتپن تصمیم نگرفته است و اکثر افکار بر این عقیده‌اند که چهره جدید تایلندی گاراژ ردبول یعنی الکساندر آلبون از شانس بالاتری نسبت به بقیه گزینه ها برخوردار باشد. گرچه پیر گسلی که پیش از آغاز نیم فصل دوم از تیم اصلی ردبول کنار گذاشته شد و به تیم تورو روسو بازگردانده شد، هم هنوز شانس دارد. 5 مسابقه در تقویم 2019 باقی مانده است و ردبول فرصت زیادی برای ارزیابی و سنجش این دو راننده قبل از انتخاب نهایی خواهد داشت. درمورد اینکه ورشتپن کدام راننده را ترجیح می‌دهد، راننده هلندی گفته است:

اهمیتی نمی‌دهم. من همیشه رابطه خوبی با پیر داشته‌ام و این بسیار شرم‌آور است که او مجبور شد به تورو روسو برگردد. همچنین با آلبون هم بسیار خوب کنار می‌آیم. هر سه ما از زمان کارتینگ و هنگامیکه در سال 2010 درمقابل هم مسابقه می‌دادیم، همدیگر را می‌شناسیم پس برای من زیاد تفاوتی ندارد که کدام یک هم تیمی من خواهد شد.

مکس ورشتپن: اهمیتی نمی‌دهم همتیمی فصل آینده‌ام چه کسی باشدمکس ورشتپن: اهمیتی نمی‌دهم همتیمی فصل آینده‌ام چه کسی باشد پیر گسلی و مکس ورشتپن

تنها معیار و ضابطه او این است که همتیمی آینده‌اش برای او چالشی سخت ایجاد کند و نه تنها برای او بلکه برای تیم هم مفید باشد. او در ادامه گفت:

اگر راننده ای به من فشار بیاورد من هم سریع تر رانندگی می‌کنم. شما باید با یکدیگر همکاری کنید تا بهترین نتیجه را بدست بیاورید ولی در عین حال شما همیشه می‌خواهید که همتیمی تان را شکست دهید.

ستاره جوان تیم ردبول که در حال حاضر بین دو راننده فراری در جدول قهرمانی قرار دارد و رده چهارم را در اختیار دارد به عقیده بسیاری روزی قهرمان جهان خواهد بود. در همین حال او از سمت لوئیس همیلتون، قهرمان پنج دوره مسابقات فرمول یک، و همچنین از سمت راننده جوان و بااستعداد فراری، چارلز لکلرک، تحت فشار است. از او پرسیده شد که آیا تیم ردبول زمانی را برای تجزیه و تحلیل عملکرد رقبایشان می‌گذارد یا خیر، او اذعان کرد که آنها همیشه در حال انجامش هستند و بدنبال راهی هستند که رقبایشان را درهم بشکنند:

ما اطلاعات زیادی داریم و به اطلاعات جی پی اس نگاه می‌اندازیم. ما دورها را مقایسه می‌کنیم و من مسابقه ها را دوباره تماشا می‌کنم. این بسیار جذاب است که به رادیوهای تیمی گوش می‌کنم. شما بعضی راننده ها را بهتر از برخی دیگر می‌شناسید پس بهتر می‌دانید که چگونه آنها را شکست دهید و آنها را درهم خورد کنید.

این یک بازی روانی است، حتی با همتیمی ها. اما من بیشتر توجهم را معطوف خودم می‌کنم و سعی می‌کنم خودم را بهبود ببخشم همانگونه که نمی‌دانم که در بقیه تیم ها چه می‌گذرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !