نقش آمریکا در اغتشاش‌های اخیر عراق پیداست


نقش آمریکا در اغتشاش‌های اخیر عراق پیداست

قشم- ایرنا- بررسی عمیق وقایع اخیر در کشور عراق بیانگر نقش آمریکا و صهیونیست در جهت‌‎دهی اغتشاش‌های این کشور است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت قشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم با بیان این مطلب افزود: کم رنگ کردن پیاده‌رویی اربعین حسینی از مهمترین اهداف این اقدام به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام مهدی بهره‌مند ادامه داد: شیعه و سنی عراق باید برای دسیسه‌های آتی آماده باشند و با الگوبرداری از نهضت حسینی، در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی اظهار داشت: انسجام ملت‌های ایران و عراق و حمایت آنان از جبهه مقاومت از جمله دلایل دشمنی استکبار جهانی با این کشور مسلمان است.

امام جمعه موقت قشم افزود: امداد الهی در مسیر حراست از اسلام به مردم یاری می‌رساند و به گواه تاریخ، دشمنان در برابر مقاومت محکوم به شکست هستند.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر، منازل و مغازه‌های قشم در پی بارندگی اخیر، تصریح کرد: مسوولان باید نسبت به ساماندهی اوضاع و رفع نواقص موجود اقدام کنند.

بهره‌مند ادامه داد: تقویت عقاید و ارزش‌ها در ارگان‌های نظامی و انتظامی از دستاوردهای مهم استقرار نهاد عقیدتی سیاسی در این ارگان‌ها است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا