فرماندار سروآباد: بسیج مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است


فرماندار سروآباد: بسیج مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان سروآباد گفت:‌ بسیج مظهر اقتدار، عزت و افتخار ملت است و نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی انداخته است.

کامیار میرزایی روز جمعه در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در پارک بسیج سروآباد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج در تمام عرصه ها نقش آفرینی کرده و منشا خدمات بسیاری برای کشور بوده است.

وی افزود:‌ امروز تمام جهان از نام بسیج و از استقامت و شجاعت ملت ایران الگو برداری کرده و ملت های آزاده برای رهایی از حکومت های ظلم و ستم از انقلاب ایران تاسی می‌گیرند.

فرماندار سروآباد یادآور شد: بسیج برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امیدآفرین است و هر کسی قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی را داشته باشد با مشت محکم و فولادی بسیج روبرو می شود.

فرماندار سروآباد: بسیج مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است

میرزایی اضافه کرد: دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار با اعمال سختترین تحریمها و فشارهای اقتصادی؛ ملت ایران را هدف قرار داده و تلاش می کنند وحدت و همدلی بین ملت و نظام را از بین ببرند و به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

وی برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان کردستان و شهرستان های تابعه را باعث ایجاد وحشت و هراس در دل دشمنان دانست و گفت:‌ اجرای این رزمایش ها آمادگی، انسجام و اقتدار بسیجیان و همدلی، وحدت و اتحاد بین بسیجیان و اقشار مختلف مردم را به نمایش می گذارد.

فرمانده سپاه سروآباد نیز گفت:‌ رزمایش بزرگ بسیجیان در ۵ حوزه مقاومت پایگلان، دزلی، ژریژه، هورامان و شهر سروآباد با شعار چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت از روز پنجشنبه آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

سرهنگ جعفر غفاریان افزود: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار و حضور بسیجیان در صحنه با حضور بیش از هزاران نفر از بسیجیان این شهرستان در حال برگزاری است.

فرماندار سروآباد: بسیج مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است

وی یادآور شد:‌ بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش مهمترین تاکتیک های رزمی، فرهنگی و آموزش‌های ارائه شده را به نمایش خواهند گذاشت و به دشمنان اعلام می کنند که با تمام وجود از آب و خاک کشور خود دفاع می کنند.

غفاریان تاکید کرد: گردان های بیت المقدس در راستای دفاع موزائیکی در برابر تهدیدات دشمنان خارجی ماموریت دارند با عملیات دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و کنترل اغتشاشات در مقابل هرگونه تهدیدی همانند سدی محکم پوزه دشمنان این آب و خاک را بر زمین بزند.

در این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

فرماندار سروآباد: بسیج مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است

رزمایش الی بیت المقدس با حضور نیروهای سپاه و بسیج مردمی در شهرستان های مختلف استان کردستان با هدف نمایش توانمندی بسیجیان در حال برگزاری است.
این رزمایش با ماموریت امنیتی و مبارزه با اغتشاشات و آرام سازی شهری برگزار می‌شود و ارتقای سطح آمادگی گردان ها، آمادگی برای اجرای ماموریت ها در روز نیاز، سازماندهی و به روز رسانی مجدد گردان ها با تمرین بر پایه تهدیدات بومی، منطقه ای و آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن از اهداف مشخص شده در برگزاری آن است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل