مبارزه با فساد اقتصادی برای برقراری امنیت ضروری است


مبارزه با فساد اقتصادی برای برقراری امنیت ضروری است

دزفول- ایرنا- امام جمعه موقت دزفول ضمن تقدیر از اقدامات قاطعانه قوه قضائیه در برخورد با فساد اقتصادی گفت: برقراری امنیت کشور در گرو تنگ کردن عرصه بر مفسدان اقتصادی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: رئیس دستگاه قضایی با درایت و محکم در برابر فساد ایستاده و اعلام کرده است دست مفسدان را قطع خواهد کرد.
وی پیش شرط سرمایه گذاری در کشور را برقراری امنیت اقتصادی دانست و اظهار داشت: مواضع دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی قاطعانه و عادلانه بوده است که جای قدردانی دارد.

امام جمعه موقت دزفول به دیدار مقام معظم رهبری و ۲ هزار جوان نخبه سراسر کشور اشاره کرد و ‌گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار توصیه کردند درمقابل جریان دلسردکننده نخبگان به هوش باشند زیرا برخی بددلان جهش های علمی کشور را نمی بینند.
وی با بیان اینکه نا امیدی برای پیشرفت کشور سم است، افزود: پیشرفت های عملی، صنعتی و نظامی کشور غیرقابل چشم پوشی است.
حجت الاسلام عبدالهی دموکراسی در مذاکره را بی معنی خواند و اظهار داشت: اگر میز مذاکره ای هست باید در یمن، فلسطین و دیگر کشورها نیز باشد؛ برخورد خاضعانه آمریکا با ایران بدلیل داشتن برگ های برنده زیاد دست ما است.

امام جمعه موقت دزفول با گرامیداشت روز جهانی کودک گفت: جایگاه کودک و نوجوان در مکتب ما روشن است لذا والدین باید استعدادهای بالقوه کودکان خود را در زمینه های عقلی، اخلاقی، دینی و هنری شناسایی و در راستای تبدیل آنها به بالفعل تلاش کنند.
وی به موضوع شفافیت آرای نمایندگان نیز اشاره کرد و گفت: برخی از نمایندگان از طرح شفافیت آرا استقبال نکردند درحالیکه مردم حق دارند بدانند وکیلان آنها چه نظری درخصوص موارد مختلف قانونی دارند.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق