رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام است


رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

فرمانده سپاه سنندج گفت: برگزاری رزمایش‌های نظامی می‌تواند بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام و همیشه پیروز مقاومت به جهان کفر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش الی بیت‎المقدس در پادگان حضرت رسول (ص) ننله سنندج با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده تلاش می‌کنند آنقدر با ما درگیر شوند تا از دین حق برگردیم، اظهار کرد: امروز قدرت مسلمانان به جایی رسیده است که دیگر دشمن توان مقابله با آنان را ندارد و خداوند دستور داده است برای اینکه دشمنان موفق نشوند به اهداف خود برسند هر چه می توانیم قوه و نیرو کسب کنیم تا توان خود را بالا ببریم و دشمنان از ما بترسند.

وی افزود: بسیجی روحیه آرمانخواهی دارد و در مقابل زورگویی سر خم نمی کند و با یک روحیه برجسته جهادی در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه امروزه دشمنان به هر نقطه‌ای از جهان اسلام که طمع می‌کنند، حضور ملت ایران را می‌بینند، بیان کرد: ملت ایران مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم را خط قرمز خود می‌داند و این مهم در حمایت از ملت‌های مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان ثابت شده است.

وی گفت: بسیج صداقت خود را در پایداری در راه حق ثابت کرده اند و شما ملت ایران و بسیجیان قهرمان دین خدا را ادا کرده اید، چرا که مستضعفین جهان را امیدوار و نجات دادید.

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه هر روز که می گذرد هم قدرت اسلام و مسلمین ظهور بیشتری پیدا می‌کند و هم فساد و تباهی بی ایمانی و بدعهدی دشمنان ما روشن می شود یادآور شد: دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و هر روز در حال عقب نشینی هستند زیرا همگان فهمیده اند که به آمریکا و اروپا دل بستن و تکیه کردن عاقبتش پشیمانی است.

وی گفت: خداوند برای شما عمل صالح و پاداش اخروی در نظر گرفته است و خداوند برای هر قومی که می‌خواهد سعادت نصیب کند و نعمت هارا فراوان کند، به آن قوم یا ملت رهبری بی نظیر عطا میکند.

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

در ادامه سرهنگ عسگری فرمانده سپاه ناحیه سنندج اظهار کرد: 19 مهر ماه جاری رزمایش 11 گردان بیت المقدس بسیج با هدف ارتقاء امادگی های بسیج در مقابله با تهدیدات و بحران های منطقه ای خصوصا در شهرستان سنندج در حال برگزاری است.

وی افزود: در این رزمایش گردان های بسیجی با استراتژی دفاعی نوین ، دفاع موزائیکی اقدام به انجام و تمرین تاکتیک های دفاعی می نمایند که خود یکی از برترین استراتژی های دفاعی و رویکردی به جهت مقابله با بحران ها و تهدیدات منطقه ای می باشد .

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است


سرهنگ عسکری ضمن تاکید بر نهایت امادگی نیرو های بسیج در تمام اوقات سال ، اذعان داشت : به طور میانگین 2500 نفر از بسیجیان همیشه آماده مقابله با تهدید ها هستند ، یک عدد گردان امداد و نجات نیز به صورت موازی در حال برگزاری مانور پزشکی و امدادی است که از ان با نام گردان کوثر یاد می شود.


فرمانده سپاه سنندج با اشاره به اهداف این رزمایش عنوان کرد: با به سر انجام رسیدن این رزمایش مقتدرانه ی نیروهای جان بر کف بسیجی ، ما دو پیام برای دوستان داخلی و دشمنان انقلاب اسلامی در خارج داریم ، پیام ما برای دوستان و هم وطنان عزیزمان این است که همواره آسوده باشید تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی بر این مملکت طنین انداز است و مردانی از جنس آیینه هستند که بخاطر حفظ شرف و عقیده و ناموس ، همواره از بذل جان خویش دریغ نخواهند کرد و این خود یعنی امنیت همیشگی برای ایران اسلامی ، اما برای دشمنان انقلاب اسلامی نیز پیامی محکم در این رزمایش نهفته بود ، که اگر خدای ناکرده بخواهند حرکتی نادرست علیه ملت شریف ایران و هویت اسلامی این اب و خاک انجام دهند با مشت اهنین بسیجیان جان برکف کردستان مواجه خواهند شد .

وی تصریح کرد: امسال در آستانه 40 سالگی تشکیل بسیج قرار داریم و این 40 سال بسیج کارنامه پر از افتخارات در عرصه مردم‌یاری، امنیت و خدمت دارد و در این سه عرصه در خط مقدم بوده و با هدایت فرماندهی فرمانده کل قوا پیشتاز این عرصه‌هاست.

قروه: امروز و همزمان با سراسر استان کردستان رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس و با شعار 40 سال مردم داری، امنیت و خدمت در قروه نیز برگزار شد.


بر اساس این گزارش این رزمایش طی 2 روز گذشته در سطخ شهرستان قروه آغاز شده بود که روز گذشته با اجرای کلاس های آموزشی و تربیتی همراه بود و امروز نیز رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس اجرایی شد.


در این مراسم ایتدا سرهنگ محمد رضا مومنی با اشاره به اقتدار و امنیت و آرامش ایران اسلامی به بیان مراحل اجرای رزمایش الی بیت المقدس پرداخت و اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس قدرت حداکثری بسیجیان در تمامی صحنه ها را نمایش خواهد داد.


فرمانده سپاه قروه با تاکید بر اینکه این رزمایش حوزه محوری است، خاطر نشان کرد: 7 گردان در حوزه های سریش آباد، دزج، وینسار، گنجی، دلبران، قروه حضور دارند که در این رزمایش از ظرفیت آنان استفاده می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش همه ساله و هر سال با یک شعار برگزار شده که شکوه آن بیش از پیش شده است.

فرمانده سپاه قروه ادامه داد: امسال در کنار این رزمایش ، بسیاری از بسیجیان در قالب موکب های اربعین به کربلا رفته و در آنجا به خدمت رسانی به زائران اربعین مشغول هستند.

وی با بیان اینکه هدف ما ساماندهی گروه های بسیج و افزایش توان رزمی نیروهاست افزود: در این رزمایش ما به دنبال این هستیم که نشان دهیم بسیجیان با حضور خود ثابت می کنند که اگر زمانی نظام تهدید شود از آن دفاع خواهند کرد.

مومنی به برگزاری کلاس ها اشاره نمود و گفت: برنامه های توجیهی همانند امداد و نجات، سلاح شناسی، بصیرت و اخلاق شناسی، ساماندهی و سازماندهی، شب مانی در مکان های تعیین شده به یاد زمان جنگ، نماز جماعت و دعا در روز پنشجبنه برگزار شد.

در ادامه این مراسم نیز فرماندار قروه طی سخنانی به تشریح شرایط کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و بیان داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی تقریبا تمام کشورهای جهان برای کمک به عراق اعلام امادگی نموده بودند و در جنگ برابر ایران اسلامی حضور داشتند.

حسین الماسی ادامه داد: اما ملت ایران اسلامی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و امروز ما مستقل ترین کشور در جهان هستیم.

وی به قدرت نظامی دشمنان اشاره نمود و با بیان اینکه دشمن جرات ندارد به ایران اسلامی تعرض کند افزود: دلیل ترس دشمن در اقتدار و توانمندی است که امروز نیروهای نظامی ایران در مرزها نشان داده اند و باید گفت ایران می تواند در خلیج فارس چنان جهنمی برای دشمنان اسلام ایجاد کند که دشمنان در خواب هم نمی بینند.

فرماندار قروه اظهار داشت: هم اکنون در ایران اسلامی نیروهای زبده و توانمند و دوره دیده ای وجود دارند آنگونه که ژنرال های برتر دنیا در آرزو هستند که لحظاتی با سردار سرافراز ایران اسلامی سردار سلیمانی بنشینند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ده ها و صدها سردار سلیمانی و سردار شهید همدانی دارد، ادامه داد: امروز ما دارای عمق استراتژیک هستیم و در دورترین نقطه ها با دشمنانی چون داعش روبرو می شویم و می توانیم در عراق و یمن و لبنان و سوریه و در هر نقطه دیگری که آمریکا حضور داشته باشد با آن مقابله کنیم.

الماسی با بیان اینکه ایران اسلامی به خودباوری دست یافته است افزود: به جرات و با قاطعیت می توان گفت سامانه باور ایران اسلامی بسیار پیشرفته تر از سامانه اس 300 روسیه است و توانمندی آن با دیگر سامانه های جهان قابل مقایسه نیست

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ایران اسلامی از وجود رهبری فرزانه ، حکیم و دوراندیش برخوردار است افزود: امروز دولت گوش به فرمان رهبر انقلاب است و وقتی رهبر انقلاب می فرمایند که هیچ نوع مذاکره ای با آمریکا صورت نمی گیرد دولتمردان نیز هیچ سخنی با دشمنان اسلام ندادند و هیچ نوع مذاکره ای در هیچ سطحی صورت نخواهد پذیرفت.


گفتنی است در پایان از نیروهای واکنش سریع و گردان های امداد و نجات خواهران نیز سرکشی صورت پذیرفت.

بیجار: رزمایش الی بیت المقدس صحنه مقابله حق با کفر است


امام جمعه بیجار گفت : رزمایش الی بیت المقدس با شعار ۴۰ سال اقتدار بسیج، صحنه مقابله حق با کفر است.

حجت الاسلام علی مرادی صبح امروز در رزمایش الی بیت المقدس با شعار ۴۰ سال اقتدار بسیج شهرستان بیجار که با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس ، کوثر و امام علی (ع ) در اردوگاه قدس برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس زمینه تقویت آمادگی نیروهای رزمی برای پیکار با دشمنان انقلاب و اسلام است.


وی افزود : امتی محبوب خداوند متعال است که جمعیت آن در هر حال آماده نبرد با دشمنان باشد.


امام جمعه بیجار گفت : اگر این حفظ آمادگی و تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی از امت اسلامی جمع شود ، نظام سلطه به آرزو و آرمان های خود خواهد رسید .


حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه دشمنان و استکبار برای مقابله با انقلاب و اسلامی از هیچ دسیسه ای دریغ نخواهد کرد ، بیان داشت : نظام سلطه در کشورهای اسلامی که سرنوشت آن به دست آنان رقم می خورد با حذف دو کلمه جهاد و شهادت موجب ایجاد تزلزل در بین انها شدند.


وی با تاکید بر اینکه واژه جهاد و روحیه شهادت طلبی موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده است ، گفت : شکست بر ملتی چیره است که شهادت را در راه خدا نفله شدن و کشته شدن تلقی می کند.


خطیب جمعه بیجار تصریح کرد : در قاموس ملت جمهوری اسلامی ایران و خداباور آرمان های ترسیم شده که ملت ایران با حرکت در آن مسیر حرکت می کنند.


به گفته حجت الاسلام مرادی: ملت ایران برای رسیدن به این آرمان ها شهدای زیادی تقدیم کرده اند که نتیجه آن بیداری اسلامی در کشورهای جهان است.


وی تاکید کرد: دشمنان ما می خواهند با شکست دادن امت اسلامی بر آنها چیره شوند و اموال آنها را به غارت ببرند.

امام جمعه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی ، گفت : استکبار جهانی در چند روز قبل با ایجاد فتنه در کشور عراق می خواست جلوی این راهپیمایی حسینی را بگیرید اما هوشیاری ملت عراق فتنه آنها را نقش بر آب کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم عاشورایی در راهپیمایی اربعین لرزه بر اندام استکبار انداخته است ، گفت : دشمنان بدانند ملت ایران با حرکت در مسیر امام ، رهبری و شهدا اجازه نخواهند داد دشمنان بر انقلاب و اسلام چیره شوند.

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

مریوان: افزایش توانمندی رزمی گردانهای بسیج و مردمی کردن دفاع هدف رزمایش الی بیت المقدس است

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

سرهنگ منصور ولی ئی فرمانده سپاه مریوان صبح روز جمعه همزمان با سراسر استان با حضور مسولین شهرستان مریوان و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیج در اوایل انقلاب تشکیل شد تا در جبهه های مختلف پاسدار نظام اسلامی باشد، اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس مریوان با شعار چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه در منطقه عمومی مریوان با حضور هشت گردان بسیجی شهرستان آغاز شد و هدف از آن افزایش سطح توانمندی رزمی گردانها بسیج، نظامند شدن نیروها و مردمی کردن دفاع است.

رزمایش‌های نظامی بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام  است

وی تصریح کرد: در روز اول این رزمایش، آموزشها و عملیات های صامت صورت گرفت و در روز 19 مهرماه رزمایش اصلی با اجرای آتش و مهمات جنگی و مشقی به پایان می رسد.

دهگلان: اقتدار و قدرت هر کشور نیازمند مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: اقتدار و قدرت هر کشور نیازمند مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان است.


سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به موضوع مقاومت و ایستادگی بیان داشت: اقتدار و قدرت هر کشور نیازمند مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان است و مقاومت، ایستادگی و قدرت در ایران اسلامی باعث امنیت شده که بر اساس این شاخصه ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

وی افزود: شجره طیبه بسیج در تحقق برکات انقلاب نقش بسزایی را ایفا نموده این مولود انقلاب و زاییده تفکر و اندیشه داهیانه رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی است که همواره در طول 40 سال گذشته در پیچ و خم حوادث و توطئه ها توانسته عملکرد درخشانی را از خود بجا بگذارد.

وی با اشاره به حضور گسترده و نقش آفرین بسیج در جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور گفت: بسیج سازندگی بعد از اتمام جنگ تحمیلی در عرصه های عمران و آبادانی نقش به سزا و موثر داشته است.

وی در ادامه گفت: در شرایط کنونی که دشمن توطئه جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه انقلاب و نظام اسلامی به راه انداخته و با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف جامعه ایران اسلامی سعی در کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکار آمد جلوه دادن تمام خدمات 40 ساله انقلاب را دارد.

امانی اظهار داشت: نیاز است که مردم با بصیرت و آگاهی بیشتر و با مدیریت جهادی و انقلابی امید دشمنان را به یاس تبدیل نمایند همانطور که با پیروی از تفکر و اندیشه بسیج در طول این 40 سال توانستیم با دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟