«هیچ چیز جدی نیست»؛ روایت مسعود دلخواه از حواشی موجود در تئاتر


«هیچ چیز جدی نیست»؛ روایت مسعود دلخواه از حواشی موجود در تئاتر

مهر نوشت: نمایش «هیچ چیز جدی نیست» با کارگردانی مسعود دلخواه که روایت‌گر حواشی یک گروه تئاتری است، از 16 آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

مسعود دلخواه بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین تجربه خود در زمینه کارگردانی که قرار است از نیمه دوم آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، گفت: «قرار است از ۱۶ آبان، ساعت ۲۱، نمایش «هیچ چیز جدی نیست» نوشته ریچ اورلاف را روی صحنه می‌بریم. البته این نمایش ادغامی از چند نمایشنامه طنز اورلاف است که توسط خودم دراماتورژی شده است.»

او درباره موضوع «هیچ چیز جدی نیست»، توضیح داد: «موضوع این نمایش درباره گروهی تئاتری است که قصد نوآوری در آثار ویلیام شکسپیر و اجرای آن‌ها به صورت پست مدرن را دارند. این گروه دارای ایده‌هایی آوانگارد هستند ولی دچار سردرگمی عجیب و غریبی می‌شود. ما در این کار شاهد حواشی موجود در تئاتر هستیم.»

«هیچ چیز جدی نیست»؛ روایت مسعود دلخواه از حواشی موجود در تئاتر

دلخواه درباره گروه بازیگری و عوامل نمایش «هیچ چیز جدی نیست»، گفت: «در این اثر نمایشی رحیم نوروزی، حمیدرضا هدایتی، گیلدا حمیدی، ناصر عاشوری، محمدرضا علی‌اکبری، پریسا رضایی، سارا الهیاری، بیژن زرین و سجاد بابایی به همراه تعدادی دیگر از بازیگران تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند. محمد اسلامی آهنگساز و عرفان شیرنگی مدیرتولید «هیچ چیز جدی نیست» هستند. طراحی صحنه و لباس «هیچ چیز جدی نیست» به صورت گروهی و با مشاوره فاطمه زعفرانی انجام شده است.»

او در پایان سخنان خود درباره اجرای نمایش «مرشد و مارگاریتا» که پیش از این قصد به صحنه بردن آن را داشت، گفت: «به‌طور حتم سال آینده نمایش «مرشد و مارگاریتا» را روی صحنه خواهم برد.»

۲۵۸۲۴۳
کد خبر 1309427

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی