نماینده ولی فقیه در کردستان: دوستان آمریکا دیگر به او تکیه نمی‌کنند


نماینده ولی فقیه در کردستان: دوستان آمریکا دیگر به او تکیه نمی‌کنند

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه گفت: برای دوستان آمریکا هم ثابت شده که به این کشور نمی‌توانند تکیه و اعتماد کنند چون هر وقت احساس خطر کند، از مهلکه می‌گریزد.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز جمعه در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیج در سنندج اظهار داشت: وقتی عربستان مورد حمله قرار گرفت، آمریکا این کشور را رها کرد و اخیرا هم این اتفاق برای کُردها در سوریه افتاده است چون پس از چراغ سبز آمریکا، ترکیه به سوریه حمله کرد.

وی یادآور شد: حتی انگلیس که برای آمریکا این همه خوش خدمتی کرده پس از توقیف کشتی شان توسط کشورمان، آمریکا به انگلیسی‌ها گفت نمی‌تواند کاری برای آنها بکند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به انقلاب اسلامی و تاثیرات آن در دنیا اضافه کرد: هر چقدر از عمر انقلاب می‌گذرد قدرت مسلمانان و مستضعفین بیشتر و فساد، تباهی و بدعهدی دشمنان نمایان‌تر می‌شود.

وی افزود: هر قدم انقلابیون و بسیجیان غیض و عصبانیت دشمن را در پی دارد اما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و در رویارویی با ما ناتوان هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت:‌ دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان جامعه مسلمانان هستند و اتفاقات اخیر در عراق و راه‌اندازی آشوب‌ها در این کشور در همین راستا بوده اما جریان مقاومت به اندازه‌ای قدرتمند شده که آمریکا را وادار کرد از منطقه خارج شود و اکنون در همه جبهه‌ها در حال عقب نشینی هستند.

فرمانده سپاه سنندج هم با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس با شعار ۴۰ سال مردم‌یاری، امنیت و خدمت برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در راستای ارتقای توانایی بسیجیان در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

سرهنگ حسن عسگری با بیان اینکه این رزمایش برای دوستان پیام صلح، آرامش و اطمینان خاطر دارد، افزود: دشمنان هم بدانند که بسیجیان نسل سوم و چهارم انقلاب با همان روحیات دوران دفاع مقدس آماده جانفشانی و از خودگذشتگی در صحنه انقلاب هستند.

وی اظهار داشت: این ۴۰ سال بسیج کارنامه‌ای پر از افتخارات در عرصه مردم‌یاری، امنیت و خدمت دارد و در این سه عرصه در خط مقدم بوده است.

رزمایش الی بیت المقدس با حضور نیروهای سپاه و بسیج مردمی در شهرستان های مختلف استان کردستان با هدف نمایش توانمندی بسیجیان در حال برگزاری است.

این رزمایش با ماموریت امنیتی و مبارزه با اغتشاشات و آرام سازی شهری برگزار می‌شود و ارتقای سطح آمادگی گردان ها، آمادگی برای اجرای ماموریت ها در روز نیاز، سازماندهی و به روز رسانی مجدد گردان ها با تمرین بر پایه تهدیدات بومی، منطقه ای و آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن از اهداف مشخص شده در برگزاری آن است.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022