مرز مهران بسته نشده است


مرز مهران بسته نشده است

استاندار ایلام گفت: تبادل نظر مرزبانان درباره موضوعات خاص، باعث توقف زائران می‌شود به هیچ وجه نه از سوی ایران و نه از سوی عراق مرز بسته نشده است.

مرز مهران بسته نشده استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام درباره وضعیت مرز مهران گفت: امروز پرترافیک‌ترین و پر تردد‌ترین روز خروج زوار از مرز مهران بود. از ساعت ۱۹، حدود ۲۰۸ هزار خروجی از این مرز بوده و همچنان ادامه دارد، پیش بینی می‌کنم این رقم به حدود ۲۵۰ هزار نفر تا ساعت ۲۴ امشب برسد.

استاندار ایلام با بیان اینکه مرز مهران از سوی عراق بسته نشده است، اظهار کرد: مواقع ممکن است مرزبانان کشور برای تبادل نظر درباره موضوع خاصی با یکدیگر مشورت کنند که این مسئله باعث می‌شود تا تردد زائران را توقف دهند، اما به هیچ وجه نه از سوی ایران و نه از سوی عراق مرز بسته نشده است.

سلیمانی دشتکی، افزود: جمعیت موجود در پایانه مرزی زیاد است، اما تردد روان است. البته با سیستم مانیتورینگ نیروی انتظامی جمعیت کنترل می‌شود.

او در پایان گفت: ممکن است در محیط‌هایی که موکب، مسجد، سرویس بهداشتی وجود دارد، نیروی انتظامی برای کنترل جمعیت و کاهش ازدحام جمعیت در ورودی مرز، توقف دهد؛ البته برای توقف زوار مسیر‌هایی تعیین شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...