سردار فدوی: دشمنان در شرایط کنونی به مرحله التماس رسیده‌اند


سردار فدوی: دشمنان در شرایط کنونی به مرحله التماس رسیده‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در شرایط کنونی به مرحله التماس رسیده‌اند تا از مخمصه و منجلاب یمن و دیگر کشور‌های مقاومت نجات یابند.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه شاهد که در صحن مسجد پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به قدرت ما اقرار می‌کنند و شرایط طوری رقم خورده که خودشان به دنبال قدرت بازدارندگی در برابر ایران هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته، ادامه داد: از روز دوم انقلاب یعنی ۲۴ بهمن ۵۷ دعوا و جنگ با ایران آغاز شده و اولین تیر‌ها از طرف ضد انقلاب‌ها که عامل دست چندم آمریکایی‌ها بودند به ما شلیک شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این دعوا همچنان ادامه دارد: گاهی این خصومت و دشمنی بر سر منافع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سایر مسائل باشد، ولی وقتی ماهیت این دعوا حق و و باطل باشد با نشست، جلسه و مذاکره به توافق نمی‌رسد.

سردار فدوی با بیان اینکه حق و باطل هیچ‌گاه کنار هم جمع نمی‌شود و فقط در دو حالت رفتن حق به سمت باطل یا بالعکس دعوا خاتمه می‌یابد، خاطرنشان کرد: برخی که خود را در کشور صاحب فکر، عقل و روشنفکری می‌دانند این دعوا را قبول ندارند در حالی که دشمن به صراحت به آن اعتراف دارد.

وی با اشاره به اینکه به غیر از مقطع رسول اکرم (ص) و ائمه اکرم (ع) هیچ مقطعی پیدا نمی‌شود چنان دشمنی صورت گرفته باشد، یادآور شد: هیچ دشمنی مستمر، دائمی و رو به رشد و افزایشی مثل دشمنی شیطان بزرگ و همه متحدان همراه با او را در عالم سراغ نداریم که هر روز به ابعاد آن اضافه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حوادث اخیر را نشان دهنده ضعف دشمنان دانست و اضافه کرد: آمریکا صدام دست پرورده چندم خود را به جان ایران انداخت و فکر می‌کرد چند روزه پیروز می‌شوند و این توطئه بزرگ و سنگین ۸ سال طول کشید که هدف اصلی آن کشته شدن شیعیان چه ایرانی و عراقی بود که بعد‌ها آمار سنگین کشته شدن چهار میلیون شیعیان در زمان صدام با کشف گور‌های دسته جمعی بر ملا شد.

سردار فدوی با یادآوری اینکه عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ ثابت کرد ایران می‌تواند پیروز میدان باشد، عنوان داشت: امروز بیش از سی سال از پایان جنگ گذشته و باید توجه کنیم که این دشمنی‌ها ادامه دارد و کسی جرأت نکرده یک تیر رسمی به ما بزند.

وی به قدرت دفاعی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به رهبری امام راحل اشاره کرد و افزود: بعد از پایان جنگ هر کسی می‌خواست به ایران حمله کند در محاسبات خود به نتیجه می‌رسید در صورت حمله ضررش بیش‌تر از نفع آن است و کشور قدرت بازدارندگی یافته بود.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان به فکر بازدارنگی در مقابل ایران است، ابراز داشت: آخرین وزیر دفاع دولت قبلی آمریکا به صراحت اعلام کرد ما و هم‌پیمانان منطقه و فرامنطقه به دنبال ایجاد توانی برای بازدارنده باشد.

سردار فدوی گفت: مستکبران عالم حاضر نیستند به راحتی جمله‌ای بگویند که به ضررشان باشد و مطمئن باشید امروز اگر دشمنان امروز می‌توانستند کاری کنند به فردا موکول نمی‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شاخص‌های نظامی ایران و آمریکا قابل قیاس نیست و دشمنان در تعداد این شاخصه‌های مادی و دنیوی قابل احصاء و شمارش جلوتر از ما هستند، گفت: این شاخصه‌های معنوی هستند که به کشور و ملت ما قدرت می‌بخشند.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان در یک مورد توطئه و فتنه علیه ایران موفق نبوده‌اند، اضافه کرد: دشمنان در شرایط کنونی به مرحله التماس رسیده‌اند تا از مخمصه و منجلاب یمن و دیگر کشور‌های مقاومت نجات یابند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که ما به ظاهر با صدام می‌جنگیدیم، ولی به اعتراف خودشان بیش از ۵۴ کشور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در یمن هم فقط سعودی‌ها و اماراتی‌ها حضور ندارند و پشت این جنگ همه هستند و یمن هم با رعایت قاعده و قوانین الهی که دشمن آن‌ها را ضعیف و فقیر می‌دانست امروز ماهی نیست که از یک موشک یا پهباد رونمایی نکند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر قاعده و قوانین الهی که دارای شرایطی است تأکید کرد و گفت: مستکبران عالم اگر در یک جبهه قرار بگیرند و در طرف دیگر جبهه‌ای که بنا به ادله محکم قرآنی خود را به قدرت بی‌انت‌های الهی اتصال داده باشد، قادر به پیروزی نخواهند بود.

سردار فدوی این همه شهید سرافراز، ۴۰ سال مقاومت، پایداری و صبر ملت و امامین انقلاب را ادله خوبی دانست و اظهار داشت: در ابتدای انقلاب تقریبا همه چیز مورد نیاز را وارد و تنها نفت را صادر می‌کردیم و حال این شرایط در کشور ما به لطف مقاومت مردم وجود ندارد و با وجود تمامی این مشکلات، دشمنی‌ها و تحریم‌ها این قاعده‌های خداوند است که انقلاب را زنده نگه داشته است و تمامی مستکبران عالم نیز توان مقابله با جبهه الهی را ندارند و اگر ملت ما با صدق و اخلاص به سمت آرمان‌های اسلام پیش روند، خداوند نیز در این راه ما را بیشتر یاری می‌کند، چرا که نتیجه هر کاری را تنها خداوند رقم می‌زند.

وی در پایان یادآور شد: در طول ۴۰ سال انقلاب هر وقت با اخلاص پای کار رفته‌ایم، خداوند نیز به ما کمک کرده و در موضوعات اقتصادی که پای کار نرفته‌ایم نتیجه‌ای هم نگرفته‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج