تنها راه استقبال والدین از برنامه‌های کودک پر رنگ کردن نقش کودکان است


تنها راه استقبال والدین از برنامه‌های کودک پر رنگ کردن نقش کودکان است

به مناسبت هفته ملی کودک دورهمی بزرگ کودکان و والدین در محل استادیوم آزادی شهرستان گناباد برگزار شد .

به مناسبت هفته ملی کودک دورهمی بزرگ کودکان و والدین در محل استادیوم آزادی شهرستان گناباد برگزار شد .

محمد علی امینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از گناباد گفت: هدف اصلی از برگزاری این دورهمی، قرار گرفتن والدین در کنار کودکان برای ساعاتی دور از دغدغه مشکلات زندگی ، اشتغال و فضای مجازی بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: ورزش و بازی ، نشاط و شادابی را بهمراه دارد و تنها راه استقبال والدین از مراسمات پر رنگ کردن نقش کودکان است .

وی تصریح کرد :امروز نهادهای مختلفی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، فرمانداری ، هلال احمر، مخابرات، شهرداری، آموزش و پرورش، بهزیستی، نیروی انتظامی، معاونت بهداشت، اداره برق ، میراث فرهنگی ، نهاد کتابخانه های عمومی ، هیئت سوارکاری و کمیته الک دولک گناباد ما را در این مراسم همراهی کردند.

وی اذعان کرد :مسئولین در تمام مراسمات باید همسو و متحد عمل کرده تا هدف اصلی یک برنامه اجرایی گردد ،زیرا کاهش آسیبهای اجتماعی ، کاهش دغدغه والدین برای آینده کودکان و نوجوانان و همچنین دوری والدین از محیطهای پر استرس جز با برپایی مراسمات تأثیر گذار و مفید امکانپذیر نخواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت :امروز همراهی والدین در استادیوم آزادی با کودکان ،و نگاهشان به شور و ‌نشاط آنان ، نشان داد که حتی بزرگسالان نیز به بازی و سرگرمی نیاز دارند و‌ چه بسا احیاء بازی‌های بومی و محلی نه تنها برای کودکان بلکه برای والدین بسیار مفید و‌ شادی آور خواهد بود .

امینی گفت :اداره ورزش شهرستان تا بحال تسهیلات اشتغالزایی برای 37 نفر در گناباد فراهم کرده و‌ علاوه بر حوزه ورزش با همکاری خیرین ، با نگاه رفع مشکلات و آسیبها اجتماعی توانسته است ، گام‌های موفقی در کاهش دغدغه اشتغال جوانان برداشته و جزء ادارات برتر استان در این زمینه باشد.

وی در پایان گفت :اداره ورزش و جوانان در نظر دارد دورهمی کودک و والدین را با هدف احیاء بازیهای بومی ، محلی و در زمانی دیگر برگزار کند و از نهادهای و مسئولین در حوزه های مختلف تقاضا داریم با همکاری خود در این مراسمات ما را در رفع نواقص و کاستی ها یاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403