کوجیما: به پایان رساندن بازی Death Stranding زمان زیادی خواهد برد


کوجیما: به پایان رساندن بازی Death Stranding زمان زیادی خواهد برد

با توجه به گفته‌های کوجیما به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding قرار است کاملاً شما را درگیر خود کند و وقت زیادی را از شما بگیرد. تنها یک ماه تا عرضه‌ی بازی Death Stranding فاصله داریم و می‌دانیم که این عنوان داستان یک ایالات متحده‌ی پساآخرالزمانی را روایت می‌کند. «سم بریجز» (Sam Bridges) با بازی «نورمن ریدس» (Norman Reedus) برای اتصال دوباره‌ی...

با توجه به گفته‌های کوجیما به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding قرار است کاملاً شما را درگیر خود کند و وقت زیادی را از شما بگیرد.

تنها یک ماه تا عرضه‌ی بازی Death Stranding فاصله داریم و می‌دانیم که این عنوان داستان یک ایالات متحده‌ی پساآخرالزمانی را روایت می‌کند. «سم بریجز» (Sam Bridges) با بازی «نورمن ریدس» (Norman Reedus) برای اتصال دوباره‌ی جوامع از هم گسسته شده‌ی مختلف فرا خوانده شده است و در راه خود با Beached Things یا به اختصار بی‌تی‌ها و موانع دیگر مواجه خواهد شد و باید در دنیایی که به گفته‌ی کوجیما پر از حس خلاء و تنهایی است، برای رسیدن به هدف خود مسیر سختی را طی کند. با این حال، این سفر پرخطر چقدر از وقت شما را خواهد گرفت؟

طی مصاحبه‌ای تصویری با سایت روسی DTF از هیدئو کوجیما درباره‌ی زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن بازی Death Stranding پرسیده شده است. وی مثل همیشه جواب واضح و قاطعی نداده و صرفاً گفته است که «زمان زیادی» خواهد برد. ظاهراً این عنوان به‌طوری طراحی شده است که باید آن را با دقت و به‌طور کامل تجربه کنید. همچنین از آنجا که به گفته‌ی کوجیما ان‌پی‌سی‌های کلیدی ممکن است بر اساس تصمیمات شما بمیرند، احتمالاً می‌توانید چندین بار این عنوان را بازی کنید و هر بار شاهد اتفاقات جدیدی باشید.

Death Stranding که به‌تازگی توسعه­‌اش به پایان رسیده است و اکنون آماده‌ی انتشار هست، در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۷ آبان ۱۳۹۸ بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

کوجیما: به پایان رساندن بازی Death Stranding زمان زیادی خواهد بردکوجیما: به پایان رساندن بازی Death Stranding زمان زیادی خواهد برد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین