تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد


تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

بالاخره به اتفاق بزرگ یعنی عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare نزدیک می‌شویم و اکتیویژن تریلر زمان عرضه‌ی آن را به انتشار رسانده است. Call Of Duty: Modern Warfare حالت بتل رویال خواهد داشت اکتیویژن تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare را به انتشار رسانده و بازیکنان را هرچه بیشتر برای تجربه‌ی این عنوان هیجان‌زده کرده است. در...

بالاخره به اتفاق بزرگ یعنی عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare نزدیک می‌شویم و اکتیویژن تریلر زمان عرضه‌ی آن را به انتشار رسانده است.

اکتیویژن تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare را به انتشار رسانده و بازیکنان را هرچه بیشتر برای تجربه‌ی این عنوان هیجان‌زده کرده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از اینکه کاپیتان پرایس و تیم او در این بازی دقیقاً چه خواهند کرد و چه ماجرایی را خواهند گذراند در دست نیست. استودیو «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) اظهار داشته است که این «ریبوتِ نرمِ» Modern Warfare داستانی واقع‌گرایانه‌تر و تاریک‌تر را روایت می‌کند و واهمه‌ای از بیان پیامدهای جنگ ندارد.

Call of Duty: Modern Warfare در 25 اکتبر 2019 مصادف با 3 آبان 1398 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه تریلر زمان عرضه‌ی این عنوان را مشاهده می‌کنید:

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شدتریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا