بازی Red Dead Redemption 2 پی‌سی دارای کیفیت نورپردازی بهتری خواهد بود


بازی Red Dead Redemption 2 پی‌سی دارای کیفیت نورپردازی بهتری خواهد بود

شرکت راکستار پس از یک سال انتظار و حدس و گمان، بالاخره اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 ماه آینده برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همانطور که با عرضه هر بازی بر روی رایانه‌های شخصی انتظار می‌رود، عاملی که بیشتر مردم را برای تجربه کردن آن جذب خود می‌کند، بهره بردن از سخت افزار قوی‌تر برای اجرا و تجربه زیباتر بازی نسبت به کنسول‌های بازی...

شرکت راکستار پس از یک سال انتظار و حدس و گمان، بالاخره اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 ماه آینده برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

همانطور که با عرضه هر بازی بر روی رایانه‌های شخصی انتظار می‌رود، عاملی که بیشتر مردم را برای تجربه کردن آن جذب خود می‌کند، بهره بردن از سخت افزار قوی‌تر برای اجرا و تجربه زیباتر بازی نسبت به کنسول‌های بازی است. به تازگی راکستار سیستم مورد نیاز برای اجرای عنوان عظیم جهان باز خود را اعلام کرد و از بهبودهای گرافیکی که نسخه رایانه‌های شخصی دارای آن خواهند بود نیز سخن گفت.

علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 4K و HDR (همچون نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X)، بازی RDR2 در پی‌سی دارای تنظیمات پشتیبانی از چندین مانیتور به طور همزمان، صفحه گسترده، نرخ فریم ریت بالاتر و … خواهد بود. راکستار در متن خود به دیگر جزئیات گرافیکی که شامل بهبودهای نورپردازی، سایه‌های عمیق‌تر، بافت‌های بهتر، پردازش مسافت پیشرفته‌تر بودند نیز اشاره کرد.

پیشرفت‌های تکنیکی و گرافیکی برای غوطه‌وری عمیق‌تر در بازی شامل افزایش پردازش مسافت برای مسیریابی بهتر، کیفیت بالاتر در روشنایی سراسری و انسداد محیطی که منجر به نورپردازی پیشرفته‌تر شبانه روزی می‌شود، کیفیت بالاتر برای ردپای افراد و حیوانات در زمان بارش برف، بازتاب نور بهینه‌تر و رزولوشن بالاتر و عمیق‌تر برای سایه‌ها در تمامی مسافت‌ها، بافت‌های موزاییکی پیشرفته و یکدست برای درخت و سبزه و خز که منجر به واقع‌گرایی هرچه بیشتر گیاه‌ها و حیوانات خواهد شد..

بازی Red Dead Redemption 2 که هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد، روز پنجم نوامبر توسط لانچر راکستار برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و سپس در ماه دسامبر برای پلتفرم محبوب استیم عرضه خواهد شد. نسخه پی‌سی دارای محتوای اختصاصی در کمپین داستانی تک‌نفره نیز خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2 پی‌سی دارای کیفیت نورپردازی بهتری خواهد بودبازی Red Dead Redemption 2 پی‌سی دارای کیفیت نورپردازی بهتری خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس