استاندار چهارمحال و بختیاری: عده ای اعلامیه داده و با لودر آبگیر بن- بروجن را تخریب کردند و کسی چیزی نگفت


استاندار چهارمحال و بختیاری: عده ای اعلامیه داده و با لودر آبگیر بن- بروجن را تخریب کردند و کسی چیزی نگفت

ایسنا نوشت: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه محل آبگیر در حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد که بر خلاف عرف و غیر منطقی تعدادی افراد به محل آبگیر آمدند و آن را تخریب کردند که قطعا حاکمیت و نظام با این عوامل برخورد خواهد کرد.

اقبال عباسی 18 مهرماه در گردهمایی کشت محصولات پاییزه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پروژه آبرسانی بن- بروجن که سال 96 تعطیل شده بود، احیا شد، به طوری که لوله‌گذاری‌ها انجام شده و تصفیه‌خانه آن در حال احداث است.

وی افزود: متاسفانه محل آبگیر در حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد که بر خلاف عرف و غیر منطقی تعدادی افراد به محل آبگیر آمدند و آن را تخریب کردند که قطعا حاکمیت و نظام با این عوامل برخورد خواهد کرد.

عباسی بیان کرد: روز اول این حادثه بیان کردیم که محل آبگیر پروژه را تغییر دهید تا از هر گونه دست‌اندازی توسط مزاحمان در امان بمانیم.وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان در مجلس برگزار شد؛ کار از دو مسیر پیگیری شد که یکی تغییر محل آبگیر و دیگری فشار بر متولیان امر برای تحویل مجدد آبگیر بود.

استاندار گفت: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان دادخواستی حقوقی تنظیم کرده که پیگیری خواهد شد، زیرا مدافع حقوق مردم بوده، هستیم و خواهیم بود و اگر روزی نیاز به حضور مردم در صحنه باشد، اعلام می‌کنیم.وی افزود: در طول دو سال 300 میلیارد تومان برای پروژه هزینه شده است.

عباسی تصریح کرد: پیگیری‌های خوبی در حال انجام است، به طوری که شنبه در وزارت کشور این موضوع به نتیجه خواهد رسید، همچنین همزمان تغییر محل آبگیر پروژه را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: مسئولیت خود را باید انجام داد و نباید مردم را درگیر این موضوع کرد، زیرا ممکن است برخی از افراد از حضور مردم سوء استفاده کنند.

استاندار اظهار کرد: پروژه‌ای که مجوز دو دولت بوده و ردیف ملی داشته و برای تامین آب شرب مردم است، عده‌ای ‌اطلاعیه‌ای صادر و با لودر به سمت محل آبگیر حرکت می‌کنند، با چه عقل، منطق، قانون و با چه پشتوانه‌ای این تخریب صورت می‌گیرد؟ به چه کسانی امیدوار هستند؟ آیا برای این گونه کارها انقلاب کردیم؟

وی گفت: باید برخورد جدی با بی منطقان صورت گیرد.

عباسی افزود: این افراد به کجای حاکمیت دل بسته‌اند که این حرکت را انجام دادند، اطلاعیه‌ای را برای تخریب محل آبگیر صادر می‌کنند و بعد از تخریب هم، آب از آب تکان نمی‌خورد.

وی در ادامه گفت: بخش کشاورزی در کشور محرک و مهیج توسعه کشاورزی بوده و کشاورزی کانون اصلی اقتصاد مقاومتی است.

استاندار خاطرنشان کرد: همه ما به نوعی باید به کشاورزان کمک کنیم تا اقتصاد زنده بماند و مقاوم شود تا دشمن امکان دست درازی به کشور را نداشته باشد.

23231

کد خبر 1309226

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا