مایکل مسی: دستور تیمی بخشی از فرمول یک است


فرمول یک ایران – پس از آنکه دستورهای تیمی فراری در گرندپری روسیه سرخط خبرها را به خود اختصاص دادند، رئیس مسابقه‌ای فیا، مایکل مسی، گفته است که این هم بخشی از ورزش های تیمی مانند فرمول یک است. این فصل فراری بسیار در دستورهای تیمی پرحاشیه بوده و در اغلب مسابقات از حاشیه های گاراژ ایتالیایی ها می‌شنیدیم، و اغلب این دستورها هم در جهت نفع سباستین فتل...

فرمول یک ایران – پس از آنکه دستورهای تیمی فراری در گرندپری روسیه سرخط خبرها را به خود اختصاص دادند، رئیس مسابقه‌ای فیا، مایکل مسی، گفته است که این هم بخشی از ورزش های تیمی مانند فرمول یک است.

این فصل فراری بسیار در دستورهای تیمی پرحاشیه بوده و در اغلب مسابقات از حاشیه های گاراژ ایتالیایی ها می‌شنیدیم، و اغلب این دستورها هم در جهت نفع سباستین فتل بوده‌اند اما در سوچی خلاف آن را شاهد بودیم و تیم سعی داشت تا پس از قرار گرفتن فتل در جایگاه اول مسابقه پس از استارت، چارلز لکلرک را به جای او قرار دهد که مرد آلمانی از پس دادن جایگاه لکلرک خودداری کرد.

مایکل مسی: دستور تیمی بخشی از فرمول یک استمایکل مسی: دستور تیمی بخشی از فرمول یک است سباستین فتل و چارلز لکلرک

این ماجرا در رادیوی تیمی فراری هم منعکس شد و سرتیتر بسیار از اخبار را بخود اختصاص داد و دوشنبه صبح پس از مسابقه بسیاری از طرفداران فرمول یک در مورد آن بحث می‌کردند و خبرگزاری ها به آن می‌پرداختند. اما در حالیکه از گذشته دستورهای تیمی در فرمول یک ممنوع شناخته شده‌اند، رئیس مسابقه‌ای فرمول یک هیچ مشکلی در استفاده تیم ها از آنها بعنوان یک “بخش” از فرمول یک نمی‌بیند:

به نظر من این بخشی از ورزش تیمی‌ای است که ما در آن هستیم. نمی‌دانم که آیا می‌توانم بعنوان یک مسئول فیا راجع به سیاست واضح فیا در مورد آن صحبت کنم زیرا هیچوقت راجع به آن بحث نشده است. اما در نهایت و تا زمانی که بخاطر می‌آورم به مدت زیادی دستورهای تیمی بخشی از این ورزش بوده‌اند پس نمی‌دانم که بگویم آره یا نه زیرا شما می‌دانید این چیزی نیست که من راجع به آن نظری بدهم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...