اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای شورایاری‌ها در سال 99


اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای شورایاری‌ها در سال 99

دبیر ستاد شورایاری‌ها از اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای شورایاری محلات در بودجه سال 99 خبر داد.

دبیر ستاد شورایاری‌ها از اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای شورایاری محلات در بودجه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش حسینی میلانی در همایش آغاز به کار فعالیت شورایاران شهر تهران گفت: دویست سال از زمانی که شهر تهران به‌عنوان پایتخت انتخاب شد می‌گذرد و این شهر دچار تحولات بعضا شتاب‌ناکی بوده است.

وی افزود: از جمله تغییر معماری و طبیعت این شهر، هویت شهری نیز در طول این ایام تغییر کرده و برخی کارشناسان اکنون معتقدند هویت محله‌ای در تهران رو به کاستی است و باید به آن توجه و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

میلانی ادامه داد: باید دید هویت راستین شهر تهران چیست و چگونه می‌شود آن را بازیابی کرد. یکی از مهمترین رسالت‌های مدیریت‌شهری احیا و پاسداشت مدیریت‌شهری است.

وی با بیان اینکه شورایاران محلات یکی از مهمترین پاسداران محله‌ای در شهر تهران هستند، افزود: شورایاران حلقه نخست ارتباط با شهروندان هستند.

دبیر ستاد شورایاری‌ها با بیان اینکه شورای‌شهر به‌رغم وجود برخی مشکلات و تنگناها این انتخابات را برگزار کرد، گفت: اکنون شورایاران در ۳۴۷ محله کار خود را آغاز کردند و انتخابات در اندک محلات باقی‌مانده تا پایان مهر برگزار می‌شود.

میلانی با بیان اینکه سه گام اصلی برای فعالیت شورایان درنظر گرفته شده، تصریح کرد: اولین گام ارزیابی و اولویت‌بندی مشکلات محله در قالب گزارش است. در گام دوم بررسی بودجه محلات برای پیشنهادات انجام می‌شود و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه در فصل جدید بودجه این بودجه را در دستور کار قرار داده و بودجه سال ۹۹ را با مطالبات کلیدی محله‌ای مناسب‌سازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: گام سوم در بهمن گسترش ارتباط مردم محلات با مردم و پیوند نزدیک‌تر با گروه‌های مردمی در سطح محلات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر