آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضائیه


آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضائیه

تهران- ایرنا- قاضی دادگستری و مشاور انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه از آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضائیه خبر داد.

دکتر حسین اعظمی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دادیاری این مرکز اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره آموزشی دادیاران افتخاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه، این است که مقررات کلی و نظامات حاکم بر دادرسی انتظامی به صورت اجمالی بیان شود و قسمت های مهم دستورالعمل پیشنهادی که برای امضا به رئیس قوه قضائیه تقدیم شده است، مطرح شود.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری آزمون، کسانی که در این آزمون موفق به قبولی شوند، به عنوان دادیار افتخاری شناخته شده و به مراجع نظارتی برای طی مراحل بعدی معرفی می شوند، بعد از اتمام این مراحل با ابلاغ رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تحت عنوان دادیار انجام وظیفه خواهند کرد.

اعظمی خاطرنشان کرد: هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه این است که در هر استان حداقل یک دادیار کارشناس و دادیار وکیل وجود داشته باشد و تقریبا همه استان ها را بتواند از لحاظ پراکندگی پوشش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط