اتهام عجیب ونگر به بایرن مونیخ !


آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال در مورد شرایط جدایی سرژ گنابری از این تیم صحبت کرد. نوشته اتهام عجیب ونگر به بایرن مونیخ ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتهام عجیب ونگر به بایرن مونیخ !

ونگر : فکر می کنم که بایرن در پشت صحنه شرایط قرارداد با سرژ گنابری را دستکاری کرده
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۹
اتهام عجیب ونگر به بایرن مونیخ !

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال در مورد شرایط جدایی سرژ گنابری از این تیم صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرژ گنابری در ماه های اخیر عملکردی فوق العاده در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان داشته و اخیرا موفق شد در لندن چهار بار دروازه تاتنهام را در لیگ قهرمانان باز کند. این ستاره جوان آلمانی در دوران نوجوانی عضو آرسنال بود، اما مدیران این تیم قدر استعدادهای وی را ندانستند تا او بعد از یک سال بازی کردن برای وردربرمن، در نهایت راهی بایرن مونیخ شود. حالا آرسن ونگر باشگاه بایرن را متهم به دستکاری کردن شرایط در مورد سرژ گنابری کرده است.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی در مصاحبه با بین اسپورت گفت:

“ما سعی کردیم قرارداد گنابری را برای مدت طولانی تمدید کنیم، اما فکر می کنم که بایرن در پشت صحنه شرایط را دستکاری کرده و جوری مهیا ساخت که بعد از انتقال سرژ گنابری به وردربرمن، وی راهی بایرن مونیخ شود. گنابری بسیار با استعداد بود که در بعضی مواقع از اعتماد به نفس برخوردار نبود، اما ما همیشه معتقد بودیم وی بازیکنی است که می تواند به موفقیت های زیادی برسد.”

آرسن ونگر گفت:

سرژ گنابری در دوران حضور در انگلیس مدتی را به صورت قرضی در وست بروم بازی کرد، اما آنجا شرایط خوبی نداشت و همیشه نیمکت نشین بود. آرسن ونگر در این رابطه گفت:

“گنابری تجربه بسیار بدی در وست بروم سپری کرده و در هنگام بازگشت بود که اعتماد به نفس وی نابود شده بود. من سعی کردم شرایط گنابری را دوباره مهیا کنم، زیرا به او ایمان داشتم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!