پاکسازی کامل دره فرحزاد تا پایان امسال


پاکسازی کامل دره فرحزاد تا پایان امسال

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از پاکسازی کامل دره فرحزاد تا پایان امسال خبر داد.

پاکسازی کامل دره فرحزاد تا پایان امسالبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشیه نشست تخصصی مدیران سازمان‌های مردم نهاد منتخب استان‌های تهران و البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با منتخبان سازمان‌های مردم نهاد استان‌های تهران و البرز بود که یکی از درخواست‌های این سازمان‌ها حضور در کمیته‌های رسمی ستاد بود و پذیرفته شد که طی یک ماه آینده دستورالعمل آن اصلاح شود.

وی افزود: هر کدام از کمیته‌های قانونی ستاد که تدوین آیین نامه می‌کنند که یکی از این سازمان‌ها در این کمیته با حق رای حضور داشته باشند.

مومنی گفت: انتظار ستاد از سازمان‌های مردم نهاد همکاری و کمک در موضوع پیشگیری و یاریگران زندگی و اولویت قرار دادن آن است.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بیان کرد: براساس آمار‌های سازمان ملل تولید و عرضه موادمخدر به صورت صنعتی و سنتی در دنیا به ویژه در افغانستان و منطقه ما رو به افزایش است.

افزایش ۵۰ درصدی تولید موادمخدر در دهه گذشته

مومنی بیان کرد: تولید موادمخدر در دهه گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است، بنا بر این آمار در کنار درمان باید به موضوع پیشگیری توجه ویژه‌ای کرد.

وی افزود: حدود ۷۰ درصد مناطق شوش، هرندی و مولوی پاکسازی شده است؛ از این مناطق بیش از ۵ هزار معتاد جمع آوری و به مراکز نگهداری منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اعتیاد دغدغه نخست مردم جامعه است

مومنی گفت: برخی از خانه‌های پلاک قرمز هنوز به صورت مصادره هستند و برخی با حضور مقام قضایی بازگشایی شدند.

وی افزود: پاکسازی محله دره فرحزاد نیز آغاز شده است و تا پایان امسال این مناطق نیز مانند دیگر محله‌ها پاکسازی کامل می‌شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج