گزینه جانشین پوگبا در رئال از اتلتیکو می‌آید


گزینه جانشین پوگبا در رئال از اتلتیکو می‌آید

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال مادرید احتمال موفقیت در جذب پل پوگبا را ضعیف می‌داند و به جای او توماس پارتی، هافبک دفاعی غنایی اتلتیکو مادرید را هدف گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان اخیر تمایل زیادی برای جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد نشان داد. زین‌الدین زیدان سرمربی رئال خواهان انتقال هموطنش پوگبا به برنابئو بود و پوگبا هم اعلام کرد دوست دارد زیر نظر زیدان بازی کند. ولی این انتقال در نهایت انجام نشد تا شایعات درباره انتقال پوگبا در ماه ژانویه به برنابئو قوت بگیرد.

گزینه جانشین پوگبا در رئال از اتلتیکو می‌آید

ولی گزارشهای اخیر در اسپانیا نشان می‌دهد با توجه به عدم تمایل یونایتد برای واگذاری پوگبا، رئال مادرید حالا دیگر احتمال موفقیت خود در جذب او را کم می‌داند و به عنوان گزینه جایگزین، توماس پارتی، هافبک دفاعی غنایی اتلتیکو مادرید را هدف گرفته است.

با اینکه انتقال یک بازیکن از اتلتیکو مادرید به رئال مادرید همیشه جنجالی است ولی رئالی‌ها با توجه به قیمت بالای درخواستی یونایتد برای پوگبا و مانع‌تراشی‌های یونایتدی‌ها حاضر است به جای او به سراغ اتلتیکو رفته و برای جذب پارتی تلاش کند.

زین‌الدین زیدان نمایش‌های این ملی‌پوش غنایی را تحسین کرده و در جریان دیدار دو تیم در ماه سپتامبر که به تساوی بدون گل انجامید به مدیران رئال اعلام کرده که توماس پارتی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای پیوستن به تیمش باشد. با اینکه ستاره غنایی حدود چهار سال دیگر با اتلتیکو قرارداد دارد ولی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال در صورتی که تصمیم قطعی بگیرد برای خرید او با اتلتیکو مذاکره خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق