ژاک ویلنوو: همیلتون و شوماخر تنها با بهترین ماشین ها پیروز شده‌اند


فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو درمورد لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر اظهار کرده که آنها تنها زمانی برنده شده‌اند که بهترین ماشین در دسترسشان بوده است. همیلتون و شوماخر در حال حاضر و درمجموع 12 قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند که به احتمال زیاد این عدد با ششمین قهرمانی مرد بریتانیایی به 13 تغییر خواهد یافت، همیلتون در این فصل و با پنج مسابقه باقی مانده، 73...

فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو درمورد لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر اظهار کرده که آنها تنها زمانی برنده شده‌اند که بهترین ماشین در دسترسشان بوده است.

همیلتون و شوماخر در حال حاضر و درمجموع 12 قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند که به احتمال زیاد این عدد با ششمین قهرمانی مرد بریتانیایی به 13 تغییر خواهد یافت، همیلتون در این فصل و با پنج مسابقه باقی مانده، 73 امتیاز از نزدیکترین رقیبش فاصله دارد. در همین حین ویلنوو در جواب سوالی که از او پرسید شده بود که “کدام راننده از نظر او بهتر است”، جوابی در نوع خودش منحصر به فرد داده است:

این دو راننده تنها زمانهایی به پیروزی رسیده‌اند که بهترین ماشین در اختیارشان بوده است. آنها همیشه بهترین ماشین ها را در طول دوران رانندگی حرفه ای خود در فرمول یک داشته‌اند و اگر الان شما به همیلتون یک ماشین ویلیامز بدهید او نمی‌برد. او بسیار عالیست و همیشه درباره اینکه به کدام تیم برود بهترین انتخاب ها را می‌کند.

همیلتون در مرسدس یک تیم در اطرافش ساخته است و این تنها دلیلش است، او شاید در فراری به این موفقیت ها نمی‌رسید.

ژاک ویلنوو: همیلتون و شوماخر تنها با بهترین ماشین ها پیروز شده‌اندژاک ویلنوو: همیلتون و شوماخر تنها با بهترین ماشین ها پیروز شده‌اند لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر

پیش‌تر و در همین فصل، گرهارد برگر گفته بود که “امسال همیلتون خودش را در کلاس آیرتون سنا قرار داده است”، اما ویلنوو این مقایسه را “مزخرف” و “مضحک” می‌داند. او در این باره گفت:

این احمقانه ترین عقیده است. شما حتی می‌توانستید ادعا کنید که او اولین نفر در سطح خوآن مانوئل فانجیو است، اما این چگونه سنجشی است؟ او در زمان خودش بهترین بوده و نکته هم همین است، شما نمی‌توانید این دو را در دو زمان متفاوت و در موقعیت های متفاوت با هم بسنجید.

و همچنین درمورد سنا و الن پراست هم این موضوع صدق می‌کند، آنها با بهترین ماشین ها می‌بردند و این چیز عجیبی نیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق