آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان‌های مدرن


آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان‌های مدرن

پنجمین دوره آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان‌های مدرن با هدف به روز رسانی آموزش‌های تخصصی مرتبط با فناوری‌های نوین پانسمان و درمان زخم توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، مسعود سعیدی، سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اظهار کرد: به هنگام‌سازی و به روزرسانی آموزش به ویژه آموزش‌های تخصصی همسو با فناوری‌های نوین پانسمانی و درمانی مراقبت و درمان زخم، موجب تسریع در بهبودی بیمار و کوتاه شدن زمان اقامت و بستری می‌شود.

وی افزود: در همین راستا جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری پنجمین دوره آموزش "جامع مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان نوین" ویژه پرسنل کادر درمان به ویژه پرستاران، پیراپزشکان، کارشناسان زخم و پزشکان کرده است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اضافه کرد: این دوره در 30 ساعت تئوری و عملی تدوین شده که به صورت کارگاه‌های تئوری و عملی اجرا می‌شود و بخش عملی در کلینیک برگزار می‌شود.

سعیدی ادامه داد: آشنایی با روش پانسمان‌های نوین انواع زخم‌ها و ارتقاء سطح دانش و عملکرد گروه پرستاری و پیراپزشکی از جمله دیگر اهداف این دوره بوده و شرکت کنندگان در دوره با سرفصل‌های؛ فیزیوپاتولوژی پوست، مدیریت زخم‌های وریدی، آموزش وکیوم تراپی، زخم سوختگی، مراحل ارزیابی بهبود زخم، مگوتراپی، زخم دیابتی، مدیریت فیستول، آموزش NPWT، مدیریت زخم‌های شریانی، پانسمان‌های آنتی باکتریال در مدیریت زخم، مدیریت استئومیلیت، تروما، کارگاه عملی بخیه و دبریدمان، کارگاه عملی مگوتراپی و ... آشنا خواهند شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به ثبت نام می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی واقع در خیابان آزادی و یا به سایت JDISF.IR مراجعه یا با شماره 36700200 تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش