به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ندا شهسواری، بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه بیان کرد: حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند تاثیرات مثبتی در جامعه خانم‌ها داشته باشد. من شخصا علاقه‌ای به رشته فوتبال ندارم اما اگر این اتفاق در رشته‌های دیگری مانند والیبال، بسکتبال و... رخ دهد، خیلی خوب است و حتما برای تماشای مسابقات آن‌ها به ورزشگاه خواهم رفت.

وی افزود: این موضوع می‌تواند کمک کند تا خانم‌ها خیلی بیشتر به ورزش علاقمند شوند، چون از نزدیک دیدن یک مسابقه ورزشی خیلی فرق دارد تا این‌که آن را از تلویزیون ببینیم. جو بسیار متفاوتی خواهد داشت به همین خاطر وقتی به ورزشگاه بیایند بهتر است.

شهسواری اظهار داشت: علاوه بر این، مسئله ورود بانوان به ورزشگاه می‌تواند حس محدودیت را از خانم‌ها بردارد. این که همه چیز برای بانوان ممانعت دارد، اگر کم شود خانم‌ها احساس آزادی می‌کنند و انگیزه‌شان بیشتر خواهد شد و بالاخره تفاوت‌های بین زن و مرد مقدار زیادی برطرف می‌‌شود. این موضوع در رشته ما خیلی تأثیر می‌‌گذارد چون تنیس روی میز رشته‌ای است که خانم‌ها و آقایان به عنوان داور پشت دست یکدیگر می‌نشینند. حضور تماشاچیان می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد یا این‌که مربی تیمی آقا یا خانم باشد، خیلی روی بازی تأثیر دارد. در رشته‌های این‌چنینی خیلی بیشتر می‌توان مانور داد تا رشته‌هایی که تماس برقرار می‌شود.

بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز در پایان با اشاره به مسابقات آسیایی که پشت‌سر گذاشته است، گفت: متاسفانه در مسابقات آسیایی نتوانستیم مالزی را شکست دهیم، به‌خاطر یک بازی که 2 بر صفر هم جلو بودیم اما قسمت نبود. من فکر می‌کنم امسال باید می‌بردیم اما بدشانسی آوردیم. اما خوشبختانه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو منطقه‌ای شد و این برای ما خیلی خوب است.