الو ارتفاع؛ بهترین ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی


مهم‌ترین عناصری که در زیبایی شهر تاثیر بسزایی دارند و جلوه خاصی در آن ایجاد می‌کنند ساختمان‌ها هستند. البته سبک معماری و نمای ساختمان‌ها است که موجب زیبایی آن‌ها می‌شود و همین زیبایی جلوه ویژه‌ای به شهر می‌دهد از این‌رو باید اهمیت ویژه‌ای به زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان‌ها بدهیم. چراکه همانقدر که می‌توانند در زیباسازی شهر نقش بسزایی داشته...

درصورتی که قصد دارید از هر یک از این روش‌ها برای زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود استفاده می‌کنید می‌توانید با تیم قدرتمند و خبره الو ارتفاع تماس بگیرید. شرکت الو ارتفاع با برخودار بودن از نیروها و پرسنل کاملا مجرب و حرفه‌ای هر یک از پروسه‌های زیبا‌سازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را بیشتر با پروسه نورپردازی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آشنا کنیم.

نورپردازی نمای ساختمان با الو ارتفاع

در دنیای مدرن امروزی تمامی معماران و طراحان به دنبال استفاده از ایده‌ها و روش‌های خارق‌العاده‌ای برای نشان دادن شکوه و زیبایی ابعاد مختلف نمای یک ساختمان هستند. یکی از مرسوم‌ترین و بهترین روش‌هایی که معماران و طراحان برای نشان دادن شکوه و زیبایی نمای ساختمان از آن استفاده می‌کنند که زیبایی نمای ساختمان را چندین برابر می‌کند، نورپردازی نمای ساختمان است. از روش‌های مختلفی برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌کنند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

·روش‌های مختلف نورپردازی نمای ساختمان

oنورپردازی با نئون فلکسی

اگر علاقه دارید تا نمای ساختمان شما به شکل یک طرح سه بعدی در معرض نمایش قرار بگیرد، پروسه نورپردازی نمای ساختمان خود را به تیم حرفه‌ای الو ارتفاع بسپارید. نیروهای متخصص الو ارتفاع با استفاده از لامپ‌های ضد آب LED به نورپردازی نمای ساختمان شما می‌پردازند تا به صورت سه بعدی نشان داده شود. لامپ‌های ضد آب LED متناسب با خطوط افقی و عمودی که در نمای ساختمان وجود دارد از یکدیگر جدا شده و به صورت تک به تک بر روی نمای ساختمان چسبانده می‌شوند.

oنورپردازی پس زمینه

منظور از نورپردازی پس زمینه، تفکیک کردن محیط اطراف ساختمان از ساختمان است به گونه‌ای که نورپردازی که بر روی نمای ساختمان صورت می‌گیرد آن را از محیط پیرامون خود مانند درختان و فضای سبز تفکیک کرده و به صورت برجسته نشان می‌دهد. این نوع نورپردازی بیشتر بر روی نمای ساختمان‌هایی انجام می‌شود که در فضای سبز قرار دارند و اطراف آن‌ها را درختان پوشانده‌اند.

oنورپردازی رنگی

همانطور که از نام نورپردازی رنگی پیداست، از چراغ‌های LED برای ساخت نورهای رنگی در نمای ساختمان استفاده می‌کنند. مطمعنا این نوع نورپردازی را در زیر پل‌ها نیز مشاهده کرده‌اید. البته کاربرد نورپردازی رنگی علاوه‌بر پل‌ها و محل تقاطع اتوبان‌ها در نمای ساختمان‌ها است. بیشتر از نورپردازی رنگی در نمای ساختمان‌های تجاری، مراکز تفریحی و خرید استفاده می‌شود. چراکه موجب می‌شود این ساختمان‌ها از سایر ساختمان‌های اطراف به شکل ویژه‌ای تفکیک شوند.

oنورپردازی کامل

از نورپردازی کامل بیشتر در نمای ساختمان‌ها و بناهای تاریخی استفاده می‌شود چراکه در این روش از قرار دادن پروژکتور در اطراف بنا استفاده می‌کنند از این‌رو نور پروژکتور از طریق پنجره‌ها به محیط داخلی منتقل می‌شود. بنابراین این روش مناسب هتل‌ها و ساختمان‌های مسکونی و تجاری نیست.

oنورپردازی تاکیدی

و اما آخرین نوع از نورپردازی نمای ساختمان که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم نورپردازی تاکیدی است که نام دیگر آن نورپردازی منطقه‌ای می‌باشد. همانطور که از نام این نوع نورپردازی نمای ساختمان مشخص است بیشتر بر روی اجزای خاصی که در نمای ساختمان قرار دارند تاکید می‌کند مانند ستون‌ها، پنجره‌ها و بالکن‌ها.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با الو ارتفاع

الو ارتفاع؛ بهترین ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی

همانطور که می‌دانید در نمای اکثر ساختمان‌ها از سنگ استفاده می‌کنند اما پس از گذشت چندین سال ممکن است چسبندگی چسب سنگ که بین نمای ساختمان و سنگ نما قرار گرفته است سست شود و سنگ نما از روی نمای ساختمان سقوط کند. سقوط سنگ نما می‌تواند خسارات و ضررهای مالی و جانی جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد از این‌رو باید پروسه مقاوم‌سازی نمای ساختمان با استفاده از پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما بر روی آن به خوبی صورت بگیرد تا از بروز مشکلات اینچنینی جلوگیری شود. در ادامه شما را با مراحل پیچ رولپلاک نمای ساختمان آشنا خواهیم کرد.

·مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

اندازه‌گیری سنگ‌های افتاده از روی نمای ساختمان برای تهیه سنگ جایگزینتهیه سنگ‌های جایگزینبرشکاری سنگ‌های جایگزین برای اندازه کردن آن‌هاسوراخ‌کاری سنگ‌های جایگزین بر روی زمینپاکسازی محل سنگ‌های افتاده از روی نما جهت چسباندن سنگ‌های جایگزینچسب زدن پشت سنگ‌های جایگزینپیچ و رولپلاک کردن سنگ‌های کل نمای ساختماناستفاده از بتونه برای مخفی کردن محل پیچ و رولپلاکبندکشی با ملات همرنگ

الو ارتفاع؛ بهترین ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی

اکنون که با اهمیت نورپردازی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان به خوبی آشنا شدید بهتر است انجام پروسه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی، شرکت الو ارتفاع بسپارید. شرکت الو ارتفاع از تیم مجربی در زمینه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان برخوردار است که از روش‌های رنگ‌آمیزی نمای ساختمان و نورپردازی آن برای زیباسازی آن استفاده می‌کنند و همچنین برای مقاوم‌سازی نمای ساختمان نیز از پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما با طناب استفاده می‌کنند. زمینه‌‌های فعالیت این شرکت به شرح زیر است:

شست‌و‌شوی نمای ساختمانرنگ‌آمیزی نمای ساختماننورپردازی نمای ساختمانرنگ‌‌آمیزی چوب ترموودعایق‌کاری نمای ساختمانپوشش درز انقطاع ساختمانسند بلاست نمای ساختمانپیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرکت الو ارتفاع در تهران، میدان ولیعصر بلوار کشاورز، روبروی هتل اسپیناس کوچه شهید شوریده قرار دارد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 02188998339 و 02188998340 با این مجموعه در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج