رزمایش 40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت در سقز برگزار می‌شود


رزمایش 40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت در سقز برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه سقز گفت: رزمایش بزرگ بسیج «الی بیت المقدس» با شعار 40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت با شرکت نیروهای هفت گردان در منطقه عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ یوسف معروفی عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: رزمایش روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مهر ماه جاری بمدت سه روز با حضور ۲ هزار بسیجی در قالب هفت گردان در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از این رزمایش سازماندهی نیروهای بسیج مردمی، آموزش های تدبین شده و آماده سازی نیروهاست، افزود: تاکتیک های دفاعی، امداد و نجات و تامین امنیت به صورت نمادین و محدودی که به محیط زیست هم آسیب وارد نکند در شهرستان سقز در قالب این رزمایش اجرا میشود.

سرهنگ معروفی با اشاره به اینکه در نحوه راهبرد و رویکرد سپاه نسبت به شرکت دادن بانوان در رزمایش ها تغییری انجام شده است، یادآور شد: یکی از این هفت گردان که برای رزمایش آماده شده، گردان کوثر ویژه بانوان در بخش امداد و نجات رزمایش است.

فرمانده سپاه سقز به سخنان سردار سلامی فرمانده کل سپاه که گفته است، سپاه پاسداران با مردم سپاه است و اگر مردم نباشد سپاه هم نیست، گفت: با توجه به توصیه سردار فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان احترام به مردم و خدمت به آنها در اولویت اصلی فعالیت نیروها قرار دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس