سرمربی کامبوج: بدون ترس مقابل ایران بازی می‌کنیم/ به دنبال انقلاب در فوتبال‌مان هستیم


سرمربی کامبوج: بدون ترس مقابل ایران بازی می‌کنیم/ به دنبال انقلاب در فوتبال‌مان هستیم

سرمربی تیم کامبوج می‌گوید تیمش بدون ترس مقابل ایران به میدان می‌رود.

سرمربی کامبوج: بدون ترس مقابل ایران بازی می‌کنیم/ به دنبال انقلاب در فوتبال‌مان هستیمبه گزارش فانوس، فیلکس دالماس سرمربی تیم ملی کامبوج در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ایران اظهار کرد: می‌دانیم ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است. فرصت بازی برابر تیمی را داریم تا خودمان را از نظر فنی بررسی کنیم. بدون ترس مقابل ایران بازی می‌کنیم و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این مسیر تازه را ادامه دهیم و یک قدم دیگر برای پیشرفت و انقلاب در فوتبال کامبوج برداریم.

این مربی ۳۱ ساله درباره مصاف کشورش با یکی از قدرت‌های آسیا در تهران و اینکه آیا هراسی از این مصاف ندارد، گفت: سوال بسیار خوبی است. تیم ایران و کامبوج تفاوت‌های زیادی دارند. ایران تیم پیشرفته و مجهزی است. ما ایدئولوژی واضحی برای فوتبالمان داریم که بازیکنان در زمین تلاش کنند و این ایدئولوژی نسبت به حریف تغییر نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کامبوج افزود: مهمترین مسئله تلاش بازیکنان در زمین است. باید یک بازی خوب داشته باشیم که نشانگر تلاش یک بازیکن اهل کامبوج است. ما به چشم یک فرصت و آزمون مهم و بزرگ به بازی با ایران نگاه می‌کنیم. برای افزایش توانایی و فلسفه تیم و آزمایش شجاعت خودمان بازی می کنیم. می‌خواهیم رقابت کنیم و بازی خوبی انجام دهیم. تفاوت خودمان و ایران را می‌دانیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم برای مردم کامبوج یک بازی خوب را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج درباره نقش کیسوکه هوندا در این تیم نیز گفت: من و هوندا یک ایدولوژی یکسان را در فوتبال داریم و تصمیم گرفتیم این پروژه را با هم پیش ببریم. من وقت بیشتری نسبت به هوندا دارم و این فرصت را دارم که بیشتر کنار تیم باشم. به هر حال او در تیم ما نقش خواهد داشت و بخش اعظمی از پیشرفت تیم به خاطر آقای هوندا است. این موضوع کمک بزرگی برای ما است که یک انسان و بازیکن حرفه‌ای را کنار خودمان داشته باشیم که تیم را نه تنها از طریق حضورش بلکه از طریق تجربه خود بازیکنان را هدایت می‌کند. فکر می‌کنم ترکیب خوبی باشد چون من و هوندا شخصیت متفاوتی داریم اما یک رویا و هدف را دنبال می کنیم.

وی درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه جام ملت های آسیا تاکید کرد: حتما امیدوار اما واقع بین هستیم. مانند هر چیز دیگری در زندگی امیدوار هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر