کنسلی با کمترین هزینه در علی بابا


مطلب کنسلی با کمترین هزینه در علی بابا برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ تقریبا اکثر افرادی که اهل سفر هستند و یا به واسطه شغلشان مدام در حال سفر کردن، تجربه جابجایی و یا کنسلی برنامه سفر را دارند. در زمان تغییر برنامه سفر اینکه چطور می‌توان بلیط خریداری...

تقریبا اکثر افرادی که اهل سفر هستند و یا به واسطه شغلشان مدام در حال سفر کردن، تجربه جابجایی و یا کنسلی برنامه سفر را دارند.

در زمان تغییر برنامه سفر اینکه چطور می‌توان بلیط خریداری شده را کنسل کرد و چه میزان جریمه برای کنسلی بلیط باید پرداخت شود، از پررنگ‌ترین سوالاتی است که در لحظه به ذهنمان می‌رسد. حال اگر بلیط چارتری و یا سیستمی غیر قابل استرداد خریداری کرده باشیم که تقریبا جواب سوال را هم می‌دانیم. اینکه بلیط‌های چارتر اصولا غیرقابل استرداد هستند.

علی بابا، سامانه خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، مطرح‌ترین وب سایت تخصصی گردشگری است که اهمیت ویژه‌ای به مشتریان داده و اخیرا به منظور ارائه خدمات عالی، استرداد بلیط چارتری برای بلیط هواپیما خارجی و استرداد بلیط سیستمی غیرقابل استرداد را به خدمات خود اضافه کرده است.

علی‌بابا تنها سامانه‌ای است که تا حد ممکن استرداد بلیط چارتر را براساس تاریخ پرواز انجام می‌دهد. با این حال هر چه به زمان پرواز نزدیک می‌شویم درصد جریمه بلیط چارتر بیشتر می‌شود. در اکثر مواقع در فاصله یک روز مانده به پرواز (و روز پرواز) بلیط چارتر غیرقابل استرداد می‌شود.

در علی بابا تدابیری اتخاذ شده که حتی مشتریانی که بلیط‌های سیستمی که امکان کنسلی و استرداد آنها به هیچ وجه وجود ندارد را خرید کرده‌اند در شرایطی که از خرید خود منصرف شده‌ا‌ند، ده درصد هزینه خرید بلیط به حساب آنها بازگردانده شود.

همچنین مسافران پروازهای داخلی اگر به دلایل شخصی پروازشان را کنسل کرده یا ساعت پرواز آنها به کمتر از دو ساعت تغییر کرده است می‌توانند با مراجعه به بخش قوانین و مقررات در سایت علی بابا از قوانین هر ایرلاین برای میزان جریمه مطلع شوند. اما به طور کلی کمترین درصد جریمه برای اکثر بلیت‌های داخلی ۱۲ ظهر سه روز قبل از پرواز است. این در حالیست که اگر هواپیمایی پرواز شما را لغو کرده است و یا پرواز شما بیش از 2 ساعت تاخیر یا تعجیل داشته و شما مایل به استفاده از پرواز نیستید، بلیط شما بدون کسر جریمه کنسل می‌شود.

در علی بابا چگونگی نحوه پرداخت مبلغ استرداد شده را مسافر انتخاب می‌کند. دو گزینه‌ی شارژ اعتبار علی‌بابا و واریز به حساب بانکی برای انتخاب وجود دارد. اما باید توجه داشت که افراد درصورتی که گزینه واریز به حساب بانکی را انتخاب کنند، مبلغ به همان شماره کارتی که با آن خرید خود را انجام داده‌اند بازمی‌گردد.

برای اطلاع از امکانات ویژه علی بابا به وبسایت، اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی علی بابا از لینکدین علی بابا تا تلگرام مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟