متیا بینوتو: تمرکز فعلی فراری روی فرمول یک 2020 است


فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیرتیم فرمول یک فراری پس از آنکه فراری بروزرسانی های عظیمی را برای خودروی فصل 2019 خود آورد بیان کرد که تمرکز فعلی فراری روی سال بعد متمرکز شده است. پس از شروع نیم فصل دوم، فصل 2019 فرمول یک تیم فراری رقابتی تر از همیشه به نظر می رسد و در شکل و شمایلی ایده آل قرار گرفته است اما حال مدیر این تیم با مصاحبه ای بیان کرده...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیرتیم فرمول یک فراری پس از آنکه فراری بروزرسانی های عظیمی را برای خودروی فصل 2019 خود آورد بیان کرد که تمرکز فعلی فراری روی سال بعد متمرکز شده است.

پس از شروع نیم فصل دوم، فصل 2019 فرمول یک تیم فراری رقابتی تر از همیشه به نظر می رسد و در شکل و شمایلی ایده آل قرار گرفته است اما حال مدیر این تیم با مصاحبه ای بیان کرده است که دیگر فراری به سال بعد فکر می کند:

تمرکز فعلی ما عمدتا روی خودروی فصل بعد می باشد و هرگونه بروزرسانی در این فصل دیگر به اندازه بروزرسانی هایی که در سنگاپور داشتیم عظیم نیستند. پس از آنکه در اسپانیا یک عملکرد فوق العاده بد داشتیم و داون فورس بسیار کم ما در پیچ های سرعت پایین مشخص شد، تمام تیم متحد شدند تا مشکلات خودرو را بفهمند و سعی کنند که آن را برطرف کنند، همینطور رفتار تایرها را درک کنند و مسیر توسعه خودرو را مشخص کنند.

مسیر توسعه یک مسیر پایدار بوده است، باید بگویم که این فقط سنگاپور نبود که ما قطعات جدید آوردیم، ما در مسابقات پیشین بروزرسانی هایی را داشتیم و چیزی که در سنگاپور به آن رسیدیم مجموعه ای از(بروزرسانی ها)در همه مسابقات بود.

این فقط ایرودینامیک نبود که ما در آن ضعیف بودیم، بلکه درک خودرو و پیدا کردن بالانس و تنظیمات مناسب خودرو خیلی مهم تر بود، فکر می کنم که همه چیزها باهم یعنی، درک خودرو، پیدا کردن تنظیمات و ایرودینامیک به ما کمک کرد که به جلو پیش برویم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس