تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از توجیه گری به عمل گرایی در دولت تدبیر


تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از توجیه گری به عمل گرایی در دولت تدبیر

کرمان - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: روابط عمومی‌ها در هر سازمان و نهادی وظیفه اطلاع رسانی شفاف و دقیق و فرهنگ سازی برای مخاطبان و عموم مردم را بر عهده دارند، و رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به محیط زیست و سایر حوزه های اجتماعی نیز موجب شده این عناصر ارتباطی از توجیه گری به عمل گرایی تغییر جهت دهند.

به گزارش ایرنا، عیسی کلانتری روز چهارشنبه در پیامی به گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی حفاظت محیط زیست کشور در استان کرمان افزود: از آنجایی که وظیفه روابط عمومی، برنامه ریزی هماهنگی و اجرای فعالیت های ارتباطی و رسانه ای سازمان است، لازم است که این فرایندها، مبتنی بر اصول علمی و کاربردی این حوزه باشد و در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، به عنوان اصلی ترین مسیر ارتباطی سازمان، فضای گفت و گو و تعامل با رسانه ها، بخصوص سازمان های مردم نهاد و آحاد جامعه از جانب روابط عمومی هموار شود.

وی ادامه می دهد، در این مسیر، هر تلاش صادقانه ای که منجر به تقویت روحیه خودباوری و هم افزایی ظرفیت های پراکنده موجود در کشور شود، شایسته تقدیر است. کلانتری در خاتمه ضمن تاکید بر نقش محوری آموزش های تخصصی در حوزه بهسازی فعالیت ها و عملکردهای سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار امیدواری کرده ارتقای کمی و کیفی عملکرد روابط عمومی های استانی و ستاد سازمان در مسیر اعتلای محیط زیست کشور، بیش از پیش محقق شود.

همایش یکروزه و سراسری روابط عمومی سازمان های حفاظت و محیط زیست کشور بمنظور ارتقای سطح آموزش کارکنان روابط عمومی در راستای تنویر افکار عمومی در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.

۳۰۲۹/ ۵۰۵۴


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا