45 تیم گشت پلیس راه در جاده های منتهی به مرز مهران مستقر شدند


45 تیم گشت پلیس راه در جاده های منتهی به مرز مهران مستقر شدند

ایلام - ایرنا - فرمانده پلیس راه ایلام گفت: 45 تیم گشتی پلیس راه از سراسر کشور در تمام جاده های منتهی به مرز مهران مستقر شده اند.

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا روز گذشته برای کنترل و مدیریت ترافیک فقط از توان نیروی پلیس راه استان ایلام برای کنترل تردد زائران استفاده می شد اما از امروز با استقرار تیم های جدید گشت پلیس راه شاهد نظم ترافیکی بهتری در تمامی مسیرها هستیم.

وی با اشاره به وضعیت جاده های ارتباطی منتهی به مرز مهران افزود: تردد خودروها در تمام جاده های مواصلاتی خروجی این استان به مرز پرتردد و روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ایلام با بیان اینکه ظرفیت تمام پارکینگ های شهر مهران تکمیل شده است، از زائران خواست برای پارک خودروهای خود از پارکینگ بزرگ اربعین استفاده کنند چرا که هنوز چهار درصد از ظرفیت این پارکینگ پر شده و امکانات لازم نیز برای عزیمت زائران به پایانه مرزی برکت آماده است.

همتی زاده از همه رانندگان خواست: با صبر و حوصله و رعایت قوانین رانندگی مسیر خود را طی کنند تا وقوع حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

۷۱۷۲/۶۰۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج