تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن سلامت نهاد خانواده


تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن سلامت نهاد خانواده

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: دشمن در فضای مجازی و عمومی درصدد تهدید و وارد کردن آسیب به سلامت خانواده است.

تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن سلامت نهاد خانوادهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: هویت پلیس هویت امر به معروف و نهی از منکر است، هرجا که پلیس حضور دارد، امر به معروف است.

وی افزود: با انجام تحقیقات لازم در زمینه منابع انسانی نیروی انتظامی می‌توانیم سطح آرامش عمومی و حراست از ارزش‌های اسلامی را ارزیابی و آن‌ها را با سایر ارگان‌های انتظامی کشور مقایسه کنیم، ارزش نیروی انسانی در پلیس ایران را خواهیم یافت.

امام جمعه موقت تهران گفت: امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی این نهاد در برقراری نظم عمومی باشیم، ما نهاد خانواده در کشور را باید پاس بداریم، چراکه باید نهاد خانواده حفظ شود، به همین دلیل به این موضوع عنایت داریم.

بیشتر بخوانید: جزئیات انهدام باند‌های فساد اخلاقی در تهران از زبان رئیس پلیس پایتخت

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد تصریح کرد: اسلام دغدغه خانواده و سلامت اعضای آن را دارد، دشمن در فضای مجازی و عمومی تلاش می‌کند که این موضوع مورد تهدید و آسیب قرار گیرد و ما نخواهیم گذاشت که جامعه اسلامی با نقشه‌های شوم بیگانه مورد هدف قرار گیرد.

انتهای پیام/

پلیس ناشر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس