استودیو Bluepoint بر روی یک بازی انحصاری بزرگ برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کند


استودیو Bluepoint بر روی یک بازی انحصاری بزرگ برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کند

استودیو Bluepoint قرار است که بازی دیگر برای کنسول پلی‌استیشن 5 که در تعطیلات سال 2020 وارد بازار می‌شود، توسعه دهد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. پروژه بعدی استودیو Bluepoint Games یک بازسازی دیگر است از آنجایی که فاصله زیادی با این تاریخ عرضه نداریم، سونی در حال ساخت چندین باز‌ی انحصاری است تا برای این کنسول منتشر کند. استودیو Bluepoint...

استودیو Bluepoint قرار است که بازی دیگر برای کنسول پلی‌استیشن 5 که در تعطیلات سال 2020 وارد بازار می‌شود، توسعه دهد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

از آنجایی که فاصله زیادی با این تاریخ عرضه نداریم، سونی در حال ساخت چندین باز‌ی انحصاری است تا برای این کنسول منتشر کند. استودیو Bluepoint Games یکی از توسعه دهندگانی است که با سونی همکاری دارد و بازسازی Shadow of the Colossus را برای پلی‌استیشن 4 ساخته بود. رئیس این استودیو در مصاحبه‌ای گفته است که بر روی یک بازی بزرگ برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کنند.

او همچنین به تمجید از هارد SSD کنسول پرداخت و گفت:

این هارد واقعا من را هیجان زده کرده است. شما دیگر نیاز ندارید که به صورت مصنوعی سرعت بازیکنان را کم کنید و برای لود شدن بازی، آن‌ها را پشت یک در نگه دارید. در دوران کارتریج‌ها لود شدن بازی به صورت آنی صورت می‌گرفت و اکنون در حال بازگشت به همان دوران هستیم.

استودیو Bluepoint از سال 2018 به بازی بعدی خود اشاراتی داشته است که قرار است یک بازسازی دیگر باشد. در ادامه آن‌ها اعلام کردند که با بازسازی این عنوان جدید، آن‌ها فراتر از کاری که با Shadow of the Colossus، انجام خواهند داد. این عنوان می‌تواند بازسازی Demon’s Souls باشد که چند وقتی شایعات مربوط به آن زیاد شده است. در حال حاضر نمی‌تواند حدس زیادی در مورد بازی بعدی استودیو داشت و فقط باید منتظر اخبار رسمی از سوی آن‌ها باشیم.

استودیو Bluepoint بر روی یک بازی انحصاری بزرگ برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کنداستودیو Bluepoint بر روی یک بازی انحصاری بزرگ برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک