هوندا در فرمول یک 2020 با مرسدس و فراری برابری خواهد کرد


فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو می گوید که با برابری سطح قدرت هوندا با مرسدس و فراری در فرمول یک 2020، ردبول دیگر تیم سوم نخواهد بود. ردبول در سه فصل گذشته پشت مرسدس و فراری در رده سوم جدول رده بندی قرار داشته و آخرین بار در 2013 توانسته عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. آنها برای اولین بار در فصل جاری با موتور هوندا در مسابقات شرکت کرده اند اما...

فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو می گوید که با برابری سطح قدرت هوندا با مرسدس و فراری در فرمول یک 2020، ردبول دیگر تیم سوم نخواهد بود.

ردبول در سه فصل گذشته پشت مرسدس و فراری در رده سوم جدول رده بندی قرار داشته و آخرین بار در 2013 توانسته عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. آنها برای اولین بار در فصل جاری با موتور هوندا در مسابقات شرکت کرده اند اما نتوانستند به طور منظم تیم های پیشتاز را به چالش بکشند اما با توجه به پیشرفتی که ردبول و هوندا با یکدیگر داشته اند، توانستند پیروز دو مسابقه شوند و چهار سکو کسب کنند.

هوندا انتظار یک قدم بزرگ را برای فصل 2020 دارد و هلموت مارکو نیز به آنها امیدوار است:

از نظر شاسی به نظر من، ما بهتر از سال جاری آماده خواهیم شد. و توسعه ای که در هوندا جریان دارد به ما این اعتقاد را داده که ما در سال آینده به طور منظم هم سطح قدرت مرسدس و فراری خواهیم بود.

هوندا در فرمول یک 2020 با مرسدس و فراری برابری خواهد کردهوندا در فرمول یک 2020 با مرسدس و فراری برابری خواهد کرد هلموت مارکو، مکس ورشتپن و کریستین هورنر

آیا سال 2020 حیاتی خواهد بود؟ او پاسخ داد:

نمی گویم حیاتی است اما آخرین سالی است که ما می توانیم مکس را تبدیل به جوان ترین قهرمان فرمول یک کنیم و ما باید این کار را انجام دهیم.

اما ما از [حیاتی بودن کسب قهرمانی] آگاهیم و این جزئی از دی ان ای ماست. ما باید پیروز شویم، حیاتی نیست بلکه بایدیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش