دانلود انیمیشن تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان

Teen Titans Go vs Teen Titans 2019 با دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان با دوبله فارسی ,دانلود انیمیشن Teen Titans Go vs Teen Titans 2019, دانلود انیمیشن 2019، دانلود انیمیشن, دانلود انیمیشن دوبله

دانلود انیمیشن تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان Teen Titans Go vs Teen Titans

نام اثر: تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان The Ladybug

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDB 6.8

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی

مخاطب: همه گروه های سنی

محصول: کشور آمریکا

کارگردان:جف مدنیکو

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 2019

مدت زمان: 71 دقیقه

درباره فیلم:

انیمیشن تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان به کارگردانی جف مدنیکو در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن وماجراجویی می‌باشد در فیلم تایتان های نوجوان به پیش علیه تایتان های نوجوان گرگ سیپس، ریس داربی و گری دلیسل به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان انیمیشن:

طی حادثه ای، شرور های دو جهان به نیروهای اهریمنی ملحق می شوند و اکنون دو تیم تایتان ها را در مقابل یکدیگر قرار می دهند. اما تایتان ها باید اختلافات خود را کنار بگذارند و با هم متحد شوند و در نبردی با تریگون، شش ضلعی و بابانوئل آنها را شکست دهند و…

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.36 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 848 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .