استعدادیابی در کشور ما مورد توجه کافی قرار نگرفته است


استعدادیابی در کشور ما مورد توجه کافی قرار نگرفته است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که متاسفانه مسأله استعدادیابی در کشور ما مورد توجه کافی قرار نگرفته و از افراد مستعد نیز به شکل شایسته استفاده نشده است، گفت: از نهادهایی مانند کانون پرورش فکری انتظار داریم که در این زمینه، ورود جدی‌تری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیران منتخب کانون به مناسبت هفته ملی کودک و نوجوان، گفت: خوشبختانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فعالیت ‌های بسیار خوبی انجام داده که باید روز به روز پررنگ‌تر و باکیفیت‌تر شود.

وی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مکان مناسبی برای شناسایی و ظهور استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و گفت: کانون پرورش نقش مهمی در تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی دارد

استاندار آذربایجان شرقی، موضوع پرورش در کنار آموزش را در تداوم رسالت پیامبر اسلام(ص) مبنی بر مکارم اخلاق قلمداد کرد و گفت: تربیت در سنین کودکی و نوجوانی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و کانون توانسته در کنار اولیای دلسوز، نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

پورمحمدی، داشتن آینده‌ای بهتر و توسعه‌یافته را وابسته به تربیت صحیح کودکان در تمامی حوزه‌ها دانست و ادامه داد: دانشمندان معتقدند که محیط مناسب نقش بسیار موثری در تربیت‌پذیری صحیح کودکان دارد که کانون پرورش فکری، یکی از محیط‌های مناسب برای تحقق این مهم است.

وی ادامه داد: تربیت صحیح و اصولی کودکان همانند کاشتن یک نهال است که استمرار این تربیت، آن را به درختی پربار و تنومند تبدیل می‌کند.

گفتنی است، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های کانون ارائه کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر