موفقیت سه کارتونیست اردبیلی در جشنوارهای جهانی


موفقیت سه کارتونیست اردبیلی در جشنوارهای جهانی

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل گفت: سه کارتونیست اردبیلی در مسابقه حیوانات صربستان به مرحله نهایی راه یافتند و یک کارتونیست دیگر نیز در... ادامه مطلب... نوشته موفقیت سه کارتونیست اردبیلی در جشنوارهای جهانی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل گفت : سه کارتونیست اردبیلی در مسابقه حیوانات صربستان به مرحله نهایی راه یافتند و یک کارتونیست دیگر نیز در جشنواره کارتون لهستان دیپلم افتخار کسب کرد.

به گزارش شیرین طنز، «امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آثار سهراب خیری ، افسون عظیمی مقدم و شهرام یعقوبی مجد سه کارتونیست اردبیلی در چهارمین مسابقه بین المللی حیوانات در کشور صربستان به مرحله نهایی راه یافتند.

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم آثار این هنرمند را در مرحله نهایی نیز بدرخشند.

این مقام مسئول ادامه داد: لیلی سلیمی نیز دیگر هنرمند کارتونیست استان هستند که دیپلم افتخار هفدهمین جشنواره بین المللی کارتون کشور لهستان را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور آثار هنرمندان استان در سطح بین المللی نشان از توانمندی و پرورش استعدادهای هنری در استان اردبیل است؛ افزود: حمایت از این هنرمندان موجب درخشش بیش از پیش آثار آنها در دیگر جشنواره ها خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری