سامسونگ و اپل ندارید؟ پس دنبال قاب گوشی ارزان و زیبا نباشید!


مطلب سامسونگ و اپل ندارید؟ پس دنبال قاب گوشی ارزان و زیبا نباشید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ خرید قاب گوشی معمولا اولین اقدامی است که برای محافظت از گوشی انجام می شود. از آنجایی که صفحه نمایش گوشی های هوشمند حساس هستند، باید یک قاب مناسب برای...

خرید قاب گوشی معمولا اولین اقدامی است که برای محافظت از گوشی انجام می شود. از آنجایی که صفحه نمایش گوشی های هوشمند حساس هستند، باید یک قاب مناسب برای گوشیتان انتخاب کنید که مقاومت خوبی داشته باشد و طراحی و ظاهرش طوری باشد که دلتان را نزند.

اگر سری به بازار موبایل چارسو تهران بزنید متوجه می‌شوید که تنوع قاب ها چقدر بالا است. طرح ها و رنگ های متفاوت باعث می‌شود تا شما طیف عظیمی از تنوع را مشاهده کنید و در نهایت جلوی خودتان را بگیرید که تعداد زیادی از این قاب های زیبا را نخرید.

تنها مساله‌ای که ممکن است شما را از لذت خرید قاب محروم کند، مدل گوشیتان است! اگر گوشی سامسونگ یا اپل دارید پیشنهاد ما را ندیده بگیرید و اصلا سمت بازار چارسو نروید چون زیبایی بیش از حد قاب های سامسونگ و اپل، باعث می‌شود از برند موبایلتان دلزده شوید!

دست دراز کنید قاب گوشی آیفون یا قاب سامسونگ A70 بردارید!

تنوع قاب گوشی آیفون و قاب سامسونگ آنقدر بالاست که وقتی وارد مغازه های بازار موبایل شوید، نیازی به راهنمایی فروشنده ندارید. هر کجا دستتان را دراز کنید یک قاب سامسونگ برمی‌دارید!

اگر به بازار موبایل سر بزنید، وارد هر مغازه‌ای شوید کمتر از 10 مدل قاب سامسونگ در آن مغازه نخواهید دید. البته کمترین حالت ممکن را گفتیم!

به طور مثال قاب گوشی A70 در هر مدلی که بخواهید عرضه شده است. قاب فیبر کربنی، قاب ژله ای، قاب طرح چرم، قاب 360 درجه، کیف چرمی نیلکین، قاب گوشی نیلکین، قاب ژله ای نیلکین، قاب طرح دار، قاب سیلیکون، قاب پارچه ای، قاب لیزری و قاب چرمی را به سادگی می توانید برای گوشی A70 پیدا کنید.

این موضوع در مورد قاب گوشی آیفون هم صدق می‌کند. تنوع طرح و رنگ قاب آیفون بسیار بالا است و برای خرید یک قاب مناسب، اذیت نمی‌شوید. همچنین قیمت ها بسیار مناسب است. اما اگر برند گوشیتان شیائومی یا هواوی است، این دایره انتخاب بسیار محدود می‌شود.

قبل از اینکه برای خرید قاب گوشی شیائومی به بازار بروید، کفش آهنی بپوشید!

سامسونگ و اپل ندارید؟ پس دنبال قاب گوشی ارزان و زیبا نباشید!

گوشی های برند شیائومی با امکانات بسیار خوب و هزینه نسبتا کم تر طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

کافیست خودتان مقایسه ساده‌ای بین گوشی های شیائومی با گوشی های دیگر برندها داشته باشید تا ببینید با همان هزینه@ای که برای یک گوشی میان رده در نظر گرفتید، می‌توانید یک گوشی قدرتمند و تقریبا رده بالا شیائومی بخرید.

تفاوت قیمت و کیفیت برند شیائومی با دیگر گوشی های به وضوح پیداست. با اینکه شیائومی گوشی های بسیار خوبی را ارائه کرده اما لوازم جانبی این برند به سختی پیدا می‌شود.

واقعا اگر دنبال یک قاب شیائومی با طرح و رنگ خاصی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم قبل از رفتن به بازار موبایل کفش آهنی بپوشید چون ممکن است ساعت ها مشغول گشتن باشید و در نهایت هم معلوم نیست که بتوانید یک قاب خوب پیدا کنید یانه!

البته این مشکل برای کسانی اهمیت بیشتری دارد که دوست دارند به صورت حضوری خرید داشته باشند. اگر حساسیت زیادی روی خرید کردن ندارید و از آن دسته آدم هایی نیستید که حتما قبل از خرید باید جنس را از نزدیک ببینید، می‌توانید از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید.

البته برخی از فروشگاه های اینترنتی شعبه حضوری هم دارند. می‌توانید ابتدا به سایتشان سر بزنید و اگر قاب گوشی شیائومی مورد نظر را پیدا کردید و از موجود بودن آن مطمئن شدید، به شعبه حضوری فروشگاه مراجعه کنید، از نزدیک قاب مورد نظر را نگاه کنید و همانجا خریدتان را انجام دهید. در کل خرید لوازم جانبی شیائومی کار ساده ای نیست و نیاز به کمی حوصله دارد.

هر جایی دنبال قابل گوشی هواوی نگردید

سامسونگ و اپل ندارید؟ پس دنبال قاب گوشی ارزان و زیبا نباشید!

یکی دیگر از برندهایی که لوازم جانبی آن را به سختی می توان پیدا کرد، هواوی است. کمپانی چینی هواوی که واقعا این روز ها با عرضه گوشی های پرچمدار و با کیفیت سعی دارد با آیفون رقابت کند، در عرضه لوازم جانبی کمی ضعیف است.

چند سال اخیر هواوی هم شبیه به شیائومی گوشی های بسیار مناسب عرضه کرده و آمار فروش را به صورت چشم گیری تکان داده است. با وجود گوشی های متنوع در هر بازه قیمتی به خوبی می‌توان فهمید که کمپانی هواوی در تلاش است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد اما نقطه ضعف این برند، کمیاب بودن لوازم جانبی اش است!

سامسونگ و اپل ندارید؟ پس دنبال قاب گوشی ارزان و زیبا نباشید!

در بازار موبایل ایران این مساله بیشتر حس می‌شود و به سادگی می‌توان به این موضوع پی برد. خیلی سخت می‌توان گارد گوشی هواوی پیدا کرد و اگر هم پیدا کنید تنوع رنگ ها و مدل هایشان آنقدر محدود است که ممکن است فقط از سر اجبار و برای محافظت از گوشیتان تن به خرید بدهید.

تنها راه حلی که برای این مشکل وجود دارد این است که قید خرید حضوری را بزنید و از فروشگاه های اینترنتی سفارش بدهید. اکثر فروشگاه های اینترنتی هم با این مشکل مواجه هستند و لوازم جانبی هواوی ندارد.

یکی از فروشگاه هایی که تنوع محصولات بالایی دارد و می‌تواند دغدغه شما را برای خرید قاب گوشی هواوی و شیائومی از بین ببرد، فروشگاه تخصصی جانبی است. ضمانت اصل بودن کالا، ویژگی مثبتی است که فروشگاه جانبی دارد و شما را برای خرید اینترنتی قاب گوشی کمی مطمئن تر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی