تزیین کادو در بادکنک یکی از جدیدترین و زیباترین ایده ها برای تزیین کردن انواع هدیه است، مطمئنا تاکنون تصاویری از بادکنک هایی که داخل آن هدیه ایی زیبا قرار دارد را دیده اید، در دید اول به نظر می رسد انجام این کار سخت و غیر ممکن است اما نگران نباشید ما در این مطلب ترفندی را آموزش می دهیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی هدیه خود را داخل بادکنک قرار دهید و به این صورت تزیین فوق العاده ایی داشته باشید.

تزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزل

آموزش تزیین کادو در بادکنک با روشی ساده

هدیه دادن یکی از قشنگ ترین و لذت بخش ترین کارهاست که حس خیلی خوبی دارد، حال آنکه بتوانید خودتان هدیه ایی را که تدارک دیده اید تزیین کنید این حس را چندین برابر می کند. اغلب ما بعد از تدارک کادو، به دنبال ساخت جعبه سورپرایز و غافل گیر کننده هستیم و یا سعی می کنیم که با تزیین کادو با گل، روبان و دیگر وسایل تزیینی در دسترس، زیبایی هدیه را چندین برابر کنیم. حال ما برای شما عزیزان پیشنهاد ویژه ایی داریم که با انجام آن می توانید بهترین و خاص ترین تزیین هدیه را داشته باشید. برای اینکار نیاز به یک بادکنک بزرگ و مقاوم، مقداری وسیله تزیینی که اغلب برای تزیین داخل جعبه کادو استفاده می شود همچون پوشال و یک نخ یا روبان برای بستن بادکنک نیاز دارید.

تزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزل

برای این کار بهتر است از یک همراه نیز کمک بگیرید و دو نفری این تزیین زیبا را انجام دهید. ابتد از دوستتان بخواهید دست هایش را داخل بادکنک باد نشده قرار دهد، به صورتی که دستش به کف بادکنک بچسبد، سپس تا آنجا که راه دارد دهانه و داخل بادکنک را بکشد تا بتوان هدیه را داخل آن قرار داد. حال شما مقداری پوشال و یا هر وسیله تزیینی دیگر را کف بادکنک بریزید و سپس هدیه را داخل آن قرار دهید. حال کمک کنید تا دوستتان به آرامی دستانش را از بادکنک خارج کند. حال زمان آن رسیده است که بادکنک را باد کنید و آن را با روبان ببندید.

تزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزل

توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید دستان شما کاملا خشک باشد و ناخن هایتان نیز کوتاه باشند تا در انجام این تزیین موفق شوید. این نوع تزیین هدیه اغلب برای هدایایی چون لباس، عروسک، جواهر و… استفاده می شود و نمی توانید آن را برای هدایای نوک تیز و یا خیلی بزرگ استفاده کنید. عکس های زیر نمونه هایی از این تزیین هدیه را نشان می دهند که می توان از آنها ایده گرفت و به این صورت زیباترین تزیینات را داشت.

تزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزلتزیین کادو در بادکنک بدون دستگاه و با روشی ساده در منزل

امیدواریم آموزش تزیین کادو در بادکنک که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد و با انجام آن هدیه ایی زیبا به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید. البته می توانید در بخش جعبه هدیه از دیگر ایده های جدید و خاص برای تزیین کادوهای مختلف دیدن نموده و بهترین ها را انتخاب کنید.