اعزام اولین گروه اتباع خارجی مقیم البرز به عراق


اعزام اولین گروه اتباع خارجی مقیم البرز به عراق

گروه اجتماعی- مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی البرز گفت: اولین گروه اتباع خارجی مقیم این استان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی به عراق اعزام شد.

اعزام اولین گروه اتباع خارجی مقیم البرز به عراق

کامبیز جعفری، مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از اعزام اولین گروه اتباع خارجی مقیم این استان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی به عراق خبرداد و اظهارکرد: این گروه شامل ۴۰ نفرخادمین موکب سیدالشهدا(ع) هستند که برای حضور در مراسم اربعین از طریق مرز شلمچه به عراق اعزام شدند.
وی گفت: گروه اتباع اعزامی از البرز همچنین اولین محموله از نذورات مردمی را برای خدمات‌دهی به زائران پیاده روی اربعین به عراق انتقال می‌دهند که این محموله شامل انواع موادغذایی است.
این مسئول در ادامه با تاکید براینکه اتباع خارجی ساکن البرز در صورت داشتن مدارک آمایش می‌توانند در مراسم اربعین حسینی(ع) حضور داشته باشند، گفت: براین اساس، پناهندگان و اتباع افغانستانی دارای مدارک کارت آمایش،کارت هویت(صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور)، دارندگان برگ تردد بین شهری معتبر معادل کارت آمایش، دفترچه اقامت معتبر صادره از ناجا، دارندگان گذرنامه‌های غیرالکترونیکی دارای اقامت معتبر مانند گذرنامه عادی تبدیل وضعیتی، گذرنامه‌های عادی دانشجویی و طلاب می‌توانستند برای اعزام به کربلا معلی اقدام کنند.
جعفری در پایان بیان کرد: با همکاری و تعامل مطلوب‌تر بین دستگاهی درصدد تسریع در اعزام اتباع خارجی به عتبات عالیات و حضور باشکوه این گروه در مراسم اربعین حسینی(ع) هستیم.
انتهای پیام

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران