اولین مدرسه بین المللی کیش گشایش یافت


اولین مدرسه بین المللی کیش گشایش یافت

کیش - ایرنا- اولین مدرسه بین المللی کیش و هشتمین مدرسه بین المللی کشور امروز طی مراسمی در این منطقه آزاد، بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، این مدرسه بین المللی که قرار است در مقاطع پیش دبستانی تا متوسطه فعالیت کند، امروز سه شنبه همزمان با روز کودک با پذیرش ۳۵ نوآموزا پیش دبستانی و ابتدایی با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش، رئیس مدارس هوشمند کیش و وحید یعقوبی معاون هماهنگی و نظارت مراکز امور بین الملل و مدارس خارج کشور وزارت آموزش و پرورش اولین سال تحصیلی خود را آغاز کرد .

در این مدرسه بین المللی که با همکاری دانشگاه شریف، سازمان منطقه آزاد کیش و آموزش و پرورش، و حمایت بخش خصوصی تاسیس و راه اندازی شده است، کلیه دورس عملی و متون آموزشی مطابق با استاندارهای جهانی و به زبان انگیسی آموزش داده می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش، راه اندازی مدرسه بین المللی در کیش را اقدام ساختاری در بخش آموزش و پرورش و ارتقای سطوح آموزشی در این جزیره دانست و از دست اندر کاران و تمامی کسانی که برای تاسیس و راه اندازی این مجتمع تلاش کرده اند قدردانی کرد.

غلامحسین مظفری ضمن تبریک روز کودک افزود: امروز همزمان با روز کودک دو مقطع پیش دبستانی و ابتدایی مدرسه بین المللی کیش راه اندازی شد و سایر مقاطع نیز در سال آینده تحصیلی فعال خواهد شد.

وی با اشاره به موقعیت بین المللی جزیره کیش و حضور فعالان اقتصادی و کارشناسان کشورهای مختلف در این منطقه آزاد، گفت: راه اندازی این مجتمع می تواند از یکسو نقشی مهم در آموزش و تربیت هدفمند نیروهای بومی و خلاق به عنوان عنصرهای اصلی رشد و پیشرفت این منطقه داشته باشد و از دیگر سو نیاز آموزشی فرزندان اتباع خارجی ساکن در جزیره کیش را تامین کند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره قابلیتهای مراکز آموزش عالی مرکزی نوآوری در کیش، اظهار امیدواری کرد که باهمکاری و همدلی و به کارگیری این ظرفیتها، مدرسه بین المللی کیش بتواند با روشهای پیشرفته آموزشی و پرورشی؛ الگویی برجسته برای سایر مدارس این منطقه و کشور باشد.

در این آیین همچنین وحید یعقوبی معاون هماهنگی و نظارت مراکز امور بین الملل و مدارس خارج کشور وزارت آموزش و پرورش درسخنانی با اشاره به این نکته که آموزش و پرورش می تواند معجزه بکند، افزود: نقش و اهمیت آموزش پرورش در توسعه و ییشرفت؛ نقشی بنیادین و تحول آفرین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها