طرح مشترک یک مسجد و کلیسا برای وحدت بین‌الادیانی در مرز مکزیک و آمریکا


طرح مشترک یک مسجد و کلیسا برای وحدت بین‌الادیانی در مرز مکزیک و آمریکا

یک کلیسا و یک مسجد مرزی خواستار برگزاری روز وحدت در «پارک دوستی» و به منظور پیوند میان ادیانی در مرز مکزیک و آمریکا شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «10news»، یک کلیسا و یک مسجد مرزی خواستار برگزاری روز وحدت برای ایجاد پل ارتباطی میان مسیحیان و مسلمانان و پیوند میان ادیانی در مرز مکزیک و آمریکا شدند.

روز نیایش دوملیتی در «پارک دوستی»، در مکانی که خانواده ها از هر دو طرف مرز مکزیک و آمریکا می توانند همدیگر را ملاقات کنند، برگزار می شود.

گروه برگزارکننده این مراسم، فیلم کوتاهی به نام «نیایش بدون مرز» را برای تشویق رهبران فدرال به باز نگاه داشتن پارک دوستی، منتشر کرده اند.

«دوستین کراون» از اعضای دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در «سان دیه گو» در این باره گفت: پارک دوستی تنها مکان در مرز مکزیک و آمریکا است که خانواده هایی که به دلیل سیاست های مهاجرتی دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا از هم جدا شده اند، می توانند در آنجا همدیگر را ملاقات کنند.

امام «طاها حسن» از مرکز اسلامی «سان دیه گو» در این باره گفت: وقتی کنار هم جمع می شویم می توانیم با هم به دعا و نیایش بپردازیم.

نمازگزاران می گویند: تهدیدهایی برای بسته شدن پارک دوستی انجام شده اما هنوز اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است.

این افراد امیدوارند که حضور مستمر آنها به رهبران فدرال نشان بدهد آنها نیازمند باز بودن چنین فضایی هستند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خط و نشان صریح باقری برای صهیونیست‌ها