نحوه پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط !


نحوه پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط !

عصر خودرو- آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خلافی بالایی دارند و امکان پرداخت یکجای خلافی را ندارند؟ با ما همراه باشید تا روشهای پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط را برای شما شرح دهیم.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خلافی بالایی دارند و امکان پرداخت یکجای خلافی را ندارند؟ با ما همراه باشید تا روشهای پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط را برای شما شرح دهیم.

پرداخت قسطی خلافی خودرو چگونه است؟

اگر خلافی خود را به علت مبلغ بالای جریمه ها پرداخت نکرده اید و هنوز مهلت پرداخت 60 روزه آن به اتمام نرسیده، پیشنهاد می کنیم تا هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بخشی از آن اقدام کنید. قسط بندی خلافی خودرو برای خودروهای توقیف شده و توقیف نشده به شرح زیر است:

چنانچه خودرو شما توقیف نیست

همانطور که می دانید برابر قانون خودروهای دارای جریمه بیشتر از یک میلیون تومان باید توسط پلیس راهور توقیف و به پارکنیگ هدایت شوند. در سایت راهور امکان پرداخت خلافی به صورت موردی وجود دارد. کافیست به جای انتخاب تمام خلافی ها، از میان جریمه های موجود چند مورد را انتخاب و خلافی خود را به زیر 1 میلیون تومان برسانید. در اپلیکیشن فرمون نیز چنین امکانی فراهم است. شما می توانید با انتخاب جریمه های دلخواه خود ، خلافی خودرو خود را به کمتر از 1 میلیون تومان برسانید.

جهت استعلام و پرداخت خلافی خودرو خود ابتدا برنامه فرمون را نصب و سپس استعلام بگیرید: دانلود برنامه فرمون

چنانچه خودرو شما در پارکینگ توقیف شده است

طبق گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در حال حاضر بیش از 81 هزار خودرو به دلیل داشتن خلافی بالای 1 میلیون تومان در پارکینگ های کشور توقیف هستند.

به منظور کمک به رانندگانی که خودروهایشان به دلیل خلافی بالای یک میلیون تومان در پارکینگ‌ها توقیف هستند طرح اجرای تقسیط جرائم به مرحله اجرا درآمده است.

برای قسطی کردن خلافی خودرو و ترخیص خودرو توقیف شده، مالک خودرو باید با مدارک هویتی و مالکیتی خودرو به ستاد ترخیصی که در پشت قبض پارکینگ درج شده مراجعه و فرایند ترخیص وسیله نقلیه خود را انجام دهد.

بعد از کنترل مدارک هویتی و مالکیتی توسط مامور راهور مستقر در ستاد ترخیص، در صورت احراز شرایط ترخیص، بعد از اخذ تعهد از مالک خودرو در قبال پرداخت اقساطی جرائم حداکثر ظرف مدت یکسال، نسبت به ترخیص خودرو اقدام می‌شود و بعد از اخذ این تعهد خودرو در اختیار مالک قرار خواهد گرفت.

در این مطلب سعی کردیم تا نکات مهم پرداخت قسطی خلافی را برای شما شرح دهیم. اگر میخواهید از اخبار مهم در حوزه خودرو بی خبر نمانید با ما در سایت فرمون همراه باشید.

نحوه پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط !

در ادامه به سایر ویژگی های برنامه فرمون اشاره می کنیم. در صورت تمایل می توانید این برنامه را از گوگل پلی و یا سایت فرمون دانلود کنید.

• قیمت گذاری خودرو: نمایش قیمت روز خودرو ( صفر، کارکرده، تصادفی و...)

• خرید طرح ترافیک: امکان ثبت نام و خرید طرح ترافیک

•استعلام بیمه شخص ثالث: نمایش اعتبار بیمه نامه شخص ثالث

•سرعت سنج: همراه با هشدار عبور از سرعت مجاز

•دوربین کنترل ترافیک: هشدار محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک

•پلاک یاب: نمایش شهر و استان محل پلاک خودرو

•جدول نمره منفی: جدول نمرات منفی گواهینامه و تخلفات مرتبط با هر نمره منفی

•جدول تخلفات رانندگی: جدول تخلفات رانندگی همراه با کد تخلف و نوع تخلف

•ایجاد پروفایل کاربری: ذخیره سوابق خلافی و پرداخت ها

•مشاهده پرتکرارترین موارد خلافی: نوع خلافی پر تکرار به همراه تعداد آن در ماه

•مشاهده بیشترین مکان تخلفات: نام مکان بعلاوه تعداد تخلفات در ماه

•مشاهده پرتخلف ترین فرد: از بین افرادی که پروفایل کاربری ساخته اند

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق