هرگونه عملیات برق‌رسانی مواکب با رعایت ایمنی کامل انجام شود


هرگونه عملیات برق‌رسانی مواکب با رعایت ایمنی کامل انجام شود

مدیر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر لزوم توجه به مباحث ایمنی از سوی موکب‌داران و زائران اربعین حسینی، گفت: از موکب‌داران درخواست داریم تا هرگونه عملیات برق‌رسانی و نورپردازی مواکب با رعایت و حفظ ایمنی کامل انجام شود.

عماد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیمی متشکل از مهندسین ایمنی شرکت توزیع برق اهواز در بازدید از مواکب مستقر در مسیر اربعین حسینی در منطقه سلیم آباد، عین دو، سیاحی اهواز، ضمن بررسی موارد ایمنی کابل، تابلو و سیم‌کشی داخلی مواکب، راهنمایی‌های لازم به منظور رفع موارد حادثه‌خیز و ناایمن را به موکب‌داران ارائه دادند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی موکب‌داران و زائرین اربعین حسینی افزود: شرکت توزیع نیروی برق اهواز تلاش دارد همگام با خیل عظیم زائران حسینی نسبت به فراهم کردن شرایط ایمنی و سلامتی که در نهایت به رفاه حال عزاداران منجر می‌شود اقدام کند.

مدیر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: بازرسین ایمنی این شرکت طی مدت برگزاری مراسم اربعین حسینی که پیش‌بینی می‌شود امسال افزایش چشمگیری داشته باشد، آمادگی لازم به منظور همکاری و مشاوره در بهبود ایمنی مواکب را دارند.

حسینی ادامه داد: در این زمینه تقاضا داریم هرگونه عملیات برق‌رسانی و نورپردازی با رعایت و حفظ ایمنی کامل انجام شود. در این راستا همچنین موکب‌داران از رهاکردن کابل و سیم برق بر روی زمین و در مسیر تردد زائرین و ماشین‌آلات جدا خودداری کنند.

مدیر ایمنی شرکت توزیع برق اهواز گفت: در این بازدیدهای فنی همه موکب‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند و موارد خطرآفرین که امکان برق گرفتگی و آتش سوزی در آن وجود دارد، شناسائی و به متولی موکب اطلاع رسانی می‌شود تا نسبت به رفع این نقص‌ها اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا