افشاگری محمد نادری درباره اتفاقات پس از باخت پرسپولیس به پدیده !


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تازه 6 هفته از لیگ گذشته و هنوز اتفاقی نیفتاده است. به هواداران قول می‌دهم خیلی زود به صدر جدول نزدیک می‌شویم. نوشته افشاگری محمد نادری درباره اتفاقات پس از باخت پرسپولیس به پدیده ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری محمد نادری درباره اتفاقات پس از باخت پرسپولیس به پدیده !

محمد نادری: بعد از باخت جو رختکن واقعاً سنگین بود ؛ پیراهن تیم ملی را راحت به دست نیاوردم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰
افشاگری محمد نادری درباره اتفاقات پس از باخت پرسپولیس به پدیده !

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تازه ۶ هفته از لیگ گذشته و هنوز اتفاقی نیفتاده است. به هواداران قول می‌دهم خیلی زود به صدر جدول نزدیک می‌شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری معتقد است با حمایت هواداران خیلی زود باخت مقابل سپاهان و شهرخودرو را فراموش می‌کنند و با چند برد به صدر جدول نزدیک می‌شوند. با نادری که یکی از نماینده‌های پرسپولیس در اردوی تیم ملی است گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شکست تلخی مقابل شهرخودرو متحمل شدید.

محمد نادری گفت:

بله واقعاً تلخ بود. انصافاً ما مستحق باخت نبودیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در طول این دیدار فرصت‌های مناسبی خلق کردیم، ولی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. به نظرم دلیل شکست ما فقط بدشانسی بود.

جو رختکن چطور بود؟

خب طبیعی است همه بازیکنان ناراحت بودند. هر شکستی تلخ است، ولی تلخی شکست در لحظات پایانی به مراتب بیشتر است. به همین دلیل جو رختکن واقعاً سنگین و حال همه بد بود.

بیرانوند هم تا چند دقیقه بعد از بازی اشک می‌ریخت.

محمد نادری گفت:

بله دیدم و خیلی ناراحت شدم. همه ما یک تیم هستیم، با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. علیرضا همه تلاشش را برای پرسپولیس انجام داده است، ولی خب متأسفانه در دو دیدار اخیرمان در لیگ باختیم. وقتی تیم گل می‌خورد همه مقصر هستند و ربطی به یک نفر ندارد.

بعضی‌ها بعد از شکست مقابل تیم‌های مدعی معتقدند پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود.

اصلاً این صحبت را قبول ندارم. مگر اختلاف ما با صدر جدول چند امتیاز است؟ تازه ۶ هفته از لیگ گذشته و هنوز اتفاقی نیفتاده است. به هواداران قول می‌دهم خیلی زود به صدر جدول نزدیک می‌شویم. فقط کافی است چند دیدار آینده‌مان را پیروز شویم. در تیم ما ناامیدی جایی ندارد و مطمئن باشید تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

در لیست جدید تیم ملی هم حضور داری، نظرت چیست؟

محمد نادری گفت:

بله خدا را شکر می‌کنم در لیست تیم ملی هستم. از اعتماد کادر فنی نسبت به خودم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم مهره مثمرثمری برای تیم کشورم باشم.

ولی رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی کار سختی است.

بله کاملاً درست است. ما بازیکنان باکیفیت زیادی داریم که مدعی حضور در تیم ملی هستند. من هم به عنوان یک بازیکن جوان که فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کرده تمام تلاشم را می‌کنم تا در تیم ملی ماندگار شوم. در واقع پیراهن تیم ملی را راحت به دست نیاوردم که راحت از دست بدهم. امیدوارم به هدفم برسم.

بازی با کامبوج را چطور می‌بینی؟

محمد نادری گفت:

شناخت زیادی از کامبوج نداریم، ولی سعی می‌کنیم در زمان باقی مانده تا روز بازی این تیم را آنالیز کنیم. امیدوارم هواداران هم حمایت خوبی از تیم ملی به عمل بیاورند تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

در این دیدار برای اولین بار بانوان هم می‌توانند به ورزشگاه بیایند، چه نظری داری؟

خب این اتفاق بسیار خوشایندی است که خانم‌ها هم می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک نگاه کنند. از این موضوع خوشحالم که می‌توانند به استادیوم بیایند. امیدوارم پنج‌شنبه روز خوبی برای فوتبال ایران باشد و همه لذت ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر