سفر به عراق با خودرو شخصی از مرز خسروی در ایام اربعین ممنوع است


سفر به عراق با خودرو شخصی از مرز خسروی در ایام اربعین ممنوع است

عصر خودرو- مدیر‌کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: خروج خودرو‌های شخصی از 15 لغایت 30 مهرماه از مرز‌های ایران و عراق ممنوع اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، خلیلی حیدری در کرمانشاه، اظهار داشت: اخیرا به ما بخشنامه‌ای ابلاغ شده است که از تاریخ 15 مهرماه تا 30 مهرماه از خروج سواری پلاک شخصی ممانعت به‌عمل آید.

مدیر‌کل گمرکات استان کرمانشاه به آماده بودن پارکینگ‌ها در قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی اشاره و بیان کرد: زائران عتبات عالیات می‌توانند با خودرو شخصی خود تا قصرشیرین بیایند و پس از پارک کردن آن در پارکینگ‌های تدارک دیده به کشور عراق عزیمت کنند.

مرز خسروی یکی از نزدیک‌ترین و راحت‌ترین مرزهای خروجی ایران به عتبات عالیات است که پس از چند روز وقفه به دلیل ناآرامی‌ها دربرخی شهرهای عراق، از روز گذشته(15مهرماه) مجددا بازگشایی شد.

110 هکتار پارکینگ با ظرفیت 50 هزار خودرو در خسروی و قصرشیرین برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده و در این شهرستان حدود 15 موکب برپا شده است.

تردد هم‌اکنون در این مرز رسمی از ساعت 7:30 دقیقه تا 16:30 دقیقه در جریان است که روز گذشته بنا بر گفته مسؤولان، بیش از یک‌هزار زائر از اقصی نقاط ایران اسلامی از طریق پایانه بین‌المللی خسروی راهی عتبات عالیات شدند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403