اعزام ناوگان امدادی گروه سایپا برای اجرای طرح اربعین 98


اعزام ناوگان امدادی گروه سایپا برای اجرای طرح اربعین 98

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا برای اجرای طرح اربعین 98 عازم مرزها و شهرهای غرب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ، نظام‌الدین وفا در حاشیه مراسمی که به همین مناسبت در گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، افزود: با توجه به حضور گسترده هموطنان در مراسم اربعین حسینی و افزایش تردد زائران در مرز کشور عراق و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شیرین، شلمچه و چذابه (بستان) ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا در آماده باش کامل خواهند بود.

وی افزود: در طرح اربعین امسال علاوه بر ناوگان امدادی، 61 پایگاه ویژه در مسیرهای منتهی به مرز عراق استقرار یافته و آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین هستند.

مدیرعامل سایپایدک گفت: در این طرح که از 18 مهرماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، علاوه بر محصولات گروه سایپا به سایر خودروهای سواری نیز خدمات 24 ساعته ارائه خواهد شد.

وفا افزود: در طول طرح، دفاتر منطقه ای، انجمن صنفی استانی نمایندگان و مدیران ارشد گروه سایپا در بخش کنترل و نظارت بر آن مشارکت خواهند کرد و با تأمین کامل قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها، پایگاه‌های ویژه و ناوگان امدادی، شبکه در تامین قطعات بسیار چابک خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن 096550 و 84444-021تماس حاصل کرده، یا به نشانی اینترنتی شرکت امدادخودرو سایپا به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج