طرز تهیه لازانیا لوله ای لذیذ و خوشمزه با طعم ویژه در منزل


در این بخش از دستور آشپزی قصد داریم طرز تهیه لازانیا لوله ای را در اختیارتان قرار دهیم، لازانیا نیز همانند انواع پاستا و ماکارونی از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار است و دارای اصالتی ایتالیایی می باشد، ضمن اینکه شباهت زیادی به پیتزا دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم، خواندن این مطلب و فراگیری طرز تهیه لازانیا خوشمزه از دست ندهید. انواع...

در این بخش از دستور آشپزی قصد داریم طرز تهیه لازانیا لوله ای را در اختیارتان قرار دهیم، لازانیا نیز همانند انواع پاستا و ماکارونی از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار است و دارای اصالتی ایتالیایی می باشد، ضمن اینکه شباهت زیادی به پیتزا دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم، خواندن این مطلب و فراگیری طرز تهیه لازانیا خوشمزه از دست ندهید.

انواع لازانیا مثل لازانیا بدون گوشت، لازانیا سوخاری، لازانیا با مرغ و … از جمله غذا های خوشمزه و بسیار پر طرفدار می باشند، بنابراین اگر از علاقمندان به پخت لازانیا می باشید، دعوت می کنیم در ادامه با دستور تهیه لازانیای لوله ای همراه ما شوید.

طرز تهیه لازانیا لوله ای لذیذ و خوشمزه با طعم ویژه در منزل
طرز تهیه لازانیا لوله ای لذیذ و خوشمزه با طعم ویژه در منزل

درست کردن این نوع لازانیا بسیار راحت می باشد، به طوری که برای تهیه آن، می توانید همه ورقه های لازانیای جوشیده شده را به وسیله قیچی به دو قسمت تقسیم کرده و سپس مایه لازانیا را درون آن ریخته و رول نمایید.

طرز تهیه لازانیا لوله ای لذیذ و خوشمزه با طعم ویژه در منزل

مواد لازم

لازانیا : یک بسته پنیر پیتزا و سس سفید : به میزان لازم مایه ماکارونی : به میزان لازم

آموزش طرز تهیه لازانیا لوله ای به روش ساده

برای تهیه این غذای خوشمزه و پر طرفدار، لازانیا را مانند ماکارونی در آب و مقداری نمک جوشانده و سپس در داخل ظرفی بریزید، پس از خنک شدن ورقه های لازانیا، آنها را به وسیله قیچی به دو قسمت برش بزنید.

همچنین شما می توانید مقداری آب را داخل قابلمه بریزید و بر روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید، حال بعد از جوشیدن آب، ورقه های لازانیا را در داخل آب ریخته و ۷ تا ۱۰ دقیقه زمان دهید تا نرم شوند، سپس آب داغ درون قابلمه را خالی کرده و همزمان، آب سرد در قابلمه محتوی لازانیا بریزید، چند بار این کار را انجام دهید و در انتها نیز مقداری آب سرد در داخل قابلمه نگهدارید تا ورقه های لازانیا درون آن، باقی بمانند تا در زمان استفاده به هم نچسبند.

طرز تهیه لازانیا لوله ای لذیذ و خوشمزه با طعم ویژه در منزل

اکنون مایه ماکارونی را به مانند درست کردن دلمه، بر روی ورقه های لازانیا گذاشته و آن را پیچیده و رول کنید. سپس در داخل ظرف پیرکسی که سطح آن را چرب کرده اید، به طور مرتب بچینید.

در این مرحله از طرز تهیه لازانیا لوله ای ، بعد از آماده شدن رول ها، سس را بر روی آن ریخته و بعد پنیر پیتزا را روی مواد بپاشید.

طرز تهیه لازانیا لوله ای لذیذ و خوشمزه با طعم ویژه در منزل

اکنون ظرف را در داخل فر که از قبل بر روی حرارت ۱۷۵ درجه سانتی گراد تنظیم کرده اید، قرار داده و به مدت ۴۵ دقیقه منتظر بمانید، حال با مشاهده آب شدن پنیر و طلایی شدن سطح آن، می توانید لازانیا را از فر خارج کرده و آماده برای سرو نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر